تاریخ انتشار:۱۱:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
فرماندار گچساران هشدار داد
عصر دنا: وضعیت گچساران به لحاظ شیوع کرونا ویروس همچنان قرمز است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار گچساران در چهلمین و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در گچساران سی وپنج هزار و ۶۰ مورد نمونه تست کرونا گرفته شده که از این میزان یکصدو ۳۸ مورد در هفته اخیر بوده است.


علی خوان پایه با بیان اینکه تاکنون هشتصد و ۶۹ مورد از تست‌های انجام شده ابتلا به ویروس کرونا مثبت بوده است افزود: از این تعداد چهار صد و ۶۵ نفر مرد و چهارصد و ۴ نفر زن بودند که از این تعداد نیز ۲۳ بیمار کرونایی در گچساران فوت شدند.

خوان پایه گفت:از بیماران کرونایی بالاترین تعداد بستری در شهرستان ۵۲ مورد بوده وکمترین تعداد بیمار بستری ۱۸ نفر بوده است.
فرماندار گچساران افزود:مردم نباید شرایط را عادی تصور کنند، چون این بیماری در ماه‌های آینده و با سرد شدن هوا وجود بیماری‌های آنفولانزا و سرماخوردگی شرایط را برای کنترل سخت‌تر خواهد کرد.

خوان پایه افزود:مردم همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شرکت نکردن در مراسمات عروسی و عزا و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا به شیب نزولی بیماری کرونا برسیم و شهرستان به شرایط عادی و سفید بازگردد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران نیز گفت: برای کنترل بازار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط صنوف شهرستان گچساران تاکنون سیصد و ۶۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است.

دکتر غلامیان افزود: از بازدید‌های انجام شده ۱۸ مورد اخطاریه بهداشتی، ۳ مورد اخطاریه پلمپ و ۳ مورد پلمپ بودند که موارد پلمپ شامل ۲ فروشگاه خواربار فروشی و یک سالن آرایش بوده است.

غلامیان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از کارگاهها، مطب ها، کلینیک ها، آزمایشگاهها، بانک‌ها و ادارات شهرستان گچساران هم بازدید شده و اخطارهای لازم برای رعایت نکات بهداشتی به آنان اعلام شد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.