تاریخ انتشار:۱۶:۲۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران؛
عصر دنا: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: آتش سوزی‌ها از ابتدای امسال تاکنون به ۵۴۳ هکتار از جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران آسیب جدی وارد کرده اند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"، مجید نظری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ فقره آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران رخ داد، اظهار کرد: این آتش سوزی‌ها در مناطق پلاک انبار شاهی، دیل، پشه کان اولیا، نارک، خنگ بنار و کوه گهر، ماهور باشت، آبریگون، سراب ننیز و کوه پهن رخ داده است.

وی افزود: خسارت وارده شده به جنگل‌ها و مراتع این شهرستان بر اثر آتش سوزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: بخشی از آتش سوزی‌های امسال در این شهرستان عمدی بوده که در این زمینه تاکنون چهار متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

نظری بیان کرد: در عملیات مهار این آتش سوزی‌ها نیرو‌های یگان حفاظت، بسیجیان، اعضای شورا‌های اسلامی، دهیاری‌ها و همچنین مردم محلی مشارکت داشته اند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.