تاریخ انتشار:۱۸:۳۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور دیلم به گچساران به میزان بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا "به نقل از فارس، سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه آبشیرین شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سردار انصاری تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالا‌های کشف شده ۲ میلیارد، برآورد شده است و در این زمینه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ انتقال یافت.

در پایان این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاق از تهدید‌های مهم تولید و اشتغال ملی به شمار می‌رود، افزود: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.