تاریخ انتشار:۱۸:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه امروز ۴ بیمار کرونایی در استان فوت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"، یزدانپناه با بیان اینکه شمار قربانیان کرونا در استان به ۶۶ نفر رسیده است، افزود: از ۴ بیمار فوتی ۳ نفر از شهرستان بویراحمد و یک نفر هم از شهرستان کهگیلویه بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کووید ۱۹ استان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون ۱۷۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۱ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: امروز نیز جواب ۱۶۳ نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد (۷۰ درصد)، بهمئی و کهگیلویه و چرام بود.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۰۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: روزانه شاهد گسترش و کثرت انتشار ویروس کرونا در جامعه هستیم و‌تا زمان ساخته شدن واکسن یا دارویی قطعی در کنار سایر نکات بهداشت فردی وعمومی هر فردی که از خانه خارج می‌شود باید حتما ماسک بزند.

دکتر یزدانپناه بیان کرد: استفاده همگانی از ماسک یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه است که می‌تواند شیوع برخی بیماری‌های تنفسی ویروسی از جمله کووید ۱۹ را محدود کند.
وی یادآور شد: استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسبی از محافظت کافی نیست و سایر اقدامات بهداشتی نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.