تاریخ انتشار:۱۷:۰۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد؛
عصر دنا: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی " آینده روشن من" در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی " آینده روشن من" با رویکرد معرفی مشاغل در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
"کبری اخلاقی نیا" افزود: به همت مدیریت امور شعب بانک کارآفرینی امید و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فرهنگی، هنری آینده روشن من برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این دو ارگان قصد دارند این جشنواره فرهنگی _ هنری را به رویکرد معرفی مشاغل برگزار کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با مشاغل گوناگون، ایجاد انگیزه و تقویت حس جستجوگرانه پیرامون دنیای شغلی، اهمیت وجود مشاغل در جامعه، گسترش دامنه اطلاعات کودکان و نوجوانان درباره مشاغل و هدف‌گذاری و امید به آینده شغلی در بین کودکان و نوجوانان از محور‌های اصلی این جشنواره می‌باشد.
اخلاقی نیا تاکید کرد: این جشنواره در دو بخش کودک و بزرگسال برگزار می‌شود و به ۳ اثر برگزیده در بخش کودکان و ۱۲ اثر برگزیده در بخش نوجوانان و بزرگسالان جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.
به گزارش"عصر دنا"به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند از اول ۲۰ مردادماه تا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ آثار خود را که می‌تواند شامل: (عکس، تولید کلیپ (معرفی شخصیت کارآفرینان برتر استانی و بومی) انیمیشن، نقاشی، دلنوشته) باشد؛ با ذکر نام و نام خانوادگی، سن و شماره همراه به شماره واتساپ ۰۹۳۰۴۱۰۰۵۶۱ یا آدرس ایمیل kboyer@kpf.ir ارسال نمایند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.