کد خبر: ۱۶۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
علی پورکپور پس از واگذاری صندلی ریاست آموزش و پرورش دهدشت نوشت:
عصر دنا: روز گذشته علی پورکپور رئیس آموزش و پرورش دهدشت پس از دو سال ریاست این اداره جای خود را به یکی از معاونین خود داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش" عصر دنا"؛ روز گذشته علی پورکپور رئیس آموزش و پرورش دهدشت پس از دو سال ریاست این اداره، جای خود را به یکی از معاونین خود داد. "عصر دنا" چندی پیش در کانال تلگرامی خود، خبر احتمال استعفای ریاست آموزش و پرورش دهدشت را منتشر کرده بود. 
علی پورکپور پس از این خداحافظی، نامه‌ای را در فضای مجازی منتشر کرده که متن آن در ادامه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ لَمْ یَشْکُرِ النّاسَ لَمْ یَشْکُرِاللهَ (کسی که از انسان‎ها تشکّر نکند، از خدا تشکّر نکرده است.) رسول اکرم (ص)

خداوندا؛ توانم بده که قدردان محبت‌ها و عنایات بی منت آستانت، مهر ماندگار دوستان و همکارانم، حمایت و صبر خانواده ام باشم و مسیر زندگیم را چنان کن که بتوانم قدردان دریای محبت و مهربانیت باشم.

اینک که شرایط و اقتضائات کاری، خانوادگی و شغلی به گونه‌ای رقم خورد که ناگزیرم علی رغم ارادتی که به دیار بلاد شاپور و مردمان عزیزش دارم توفیق خدمت در سنگر مدیریت دستگاه دوست داشتنی آموزش وپرورش و همراهی جمیع فرهنگیان گرامی و  دانش آموزان عزیز و والدین آن‌ها را ناتمام بگذارم و با اولویت گذاری، شرایط زندگی خانوادگی خود را  ترجیح داده و علی رغم مقاومت مشفقانه، دوستانه و از سر محبت  مدیر کل آموزش وپرورش استان  استان ناگزیر به رفتن هستم؛ از لطف بی کران و الطاف بی حد خداوند مهربان که همواره و همیشه حامی و پشتیبانم بوده سجده شکر به جای آورده و خاضعانه سپاسگزارم.

به یقین لبخند مهر آفرین  کودکان و دانش آموزان مدارس دیار کهگیلویه که به خود می‌بالم تک تک آن‌ها را حتی برای لحظه‌ای زیارت کرده و مهر ماندگار حرکات و رفتار‌های آن‌ها هیچگاه از خاطرم پاک نمی‌شود و افتخار می‌کنم در مدت زمانی که مدیریت آموزش وپرورش شهرستان را در اختیار داشتم به تمامی مدارس در جغرافیای تحت پوشش این مدیریت سر زده و از نزدیک با معلمان و دانش آموزان دیدار و گفتگو کرده و این را وظیفه قانونی و اخلاقی خود دانسته و بدان می‌بالم.

دلگیر و رنجور هیچ اتفاق و رخداد ناخوشایندی نیستم چرا که به آنچه انجام داده و عمل کرده افتخار می‌کنم و باور دارم به آنچه گفته و مدعی بوده عمل کرده ام و این را مرهون و مدیون اندیشه ام می‌دانم و آنچه امروز فقط و فقط دلگیرم می‌کند مهربانی‌ها، لبخند‌ها و چهره‌های دانش آموزان و محبت فرهنگیان کهگیلویه است که به مانند قابی ماندگار همواره در ذهن و خاطرم به یادگاتر خواهد ماند.

از حسن توجه، حمایت و پشتیبانی مدیر کل اخلاق مدار آموزش وپرورش استان، شورای معاونین و همه همکاران ستادی وی، نماینده سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، خانواده بزرگ و عظیم ایثار و شهادت، خانواده خودم که سختی‌های این مدت را به جان خریدند، همراهی فرمانداران دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه آقایان پوزش، نیکبخت و اتابک، امام جمعه سابق و فعلی شهردهدشت، اعضای محترم شورای تامین و شورای اداری، شورای آموزش وپرورش استان و شهرستان، ایلات و طوایف مختلف شهرستان، جریانات سیاسی، فرهنگیان، دانش آموزان و والدین گرامی آن‌ها و هم قدمی خبرنگاران و اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرهنگیان، کارکنان اداری، نیرو‌های خدماتی و همه کسانی که در مدت زمانی که افتخار خدمت در کنارشان را داشتم بدانند؛ شرایط مدیریت در آموزش وپرورش با حجم زیاد مشکلات، توقعات و انتظارات دشوار است و گاهی شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که خاطری آزرده، دلی غمیگین و لبخندی از لبی رخت بر می‌بست که خدا را شاهد و گواه می‌گیرم هیچگاه نه قلبا و نه عامدا انگیزه و نیتی نداشته ام و اگر به هر دلیلی و هر به هر گونه‌ای خاطری آزرده شد از صمیم قلب و سویدای جانم صمیمانه پوزش می‌طلبم ودرخواست بخشش و گذشت دارم.

از همکاران گرامی اداری که قریب دو سال در کنار هم بودیم و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم و طبیعتا در گذر اتفاقات و رویداد‌ها ممکن است احیانا کسی رنجیده خاطر باشد نیز پوزش می‌طلبم و امیدوارم حق همکاری، همراهی و حمایت به طریقی ادا شده باشد و خدمت صادقانه به فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان را اکیدا به همه شما توصیه و سفارش می‌کنم.

در پایان و باردیگر از حمایت‌های بی دریغ مدیر کل آموزش وپرورش استان که حقیقتا در مدت دوسالی که توفیق حضور داشتم همیشه حامی و پشتیبان آموزش وپرورش دهدشت بوده و از تمامی مدیران شهرستان‌ها و مناطق تشکر می‌کنم و توفیق خدمت صادقانه را در ادامه راه برای همه آن‌ها آرزو می‌کنم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خو بنده خدا مب با اختیار خودت رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
انداختنت بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سلام فارغ از هر گونه نگرش سیاسی، میگویم کهگیلویه به خود می بالد که فرزندی شایسته، مدیری فرهیخته، توانمندوشجاع همچون جنابعالی را دارد ان شاء الله که در پناه خدا موفق وپیروز باشید
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
بنام خدا.جناب آقای پورکپور مدیری موفق .کاربلد.واخلاق مدار ودوست داشتنی بودنن که واقعا توانستند اصلاحات اساسی در حوزه فرهنگیانازجمله ساختار اداری .رشد فرهنگی وآموزشی دانش آموزان .توسعه مدارس ومهمترین کار ممکن یعنی شکستن مسائل سیاسی حاکم در شهرستان در حوزه کاری وتوجه لازم بهرشایسته سالاری را رواج دهد والحق کهگیلویه مدیری توانمد وقدری را از دست داد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.