کد خبر: ۱۶۱۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
پاسخ شهرداری دهدشت به یک خبر؛
عصر دنا: شهرداری دهدشت به گزارش کمبود فضای سبز شهر واکنش نشان داد و گفت اکثریت قریب به اتفاق شهروندان از وضعیت فضای سبز شهر رضایت دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 به گزارش "عصر دنا" ، روابط عمومی شهرداری دهدشت در پاسخ به گزارش این رسانه از(کمبود فضای سبز در دهدشت/ پژمردگی سیمای شهر دهدشت در اثر بی‌توجهی مسئولان شهرداری و شورای اسلامی) جوابیه ای ارسال کرده است که متن آن و توضیحات "عصر دنا" در ادامه خواهد آمد:
 
در خصوص خبر عصر دنا مبنی بر عدم پاسخگویی مسئولین شهرداری دهدشت تحت این عنوان و این موضوع که شهروندان دهدشتی از کمبود فضای سبز در سطح این شهر معترضند لذا خاطر نشان کنیم که اولا:
مسئولین شهرداری دهدشت اعلان می‌دارند که هیچ رسانه‌ای یا شهروندی در این خصوص با ما ارتباط برقرار نکرد و گرنه ما پاسخگو بودیم؛ و ثانیا:
این دیگه کمال بی انصافی است که بخواهیم در حوزه فضای سبز، شهرداری دهدشت را زیر سوال ببریم چرا که همه شاهد هستیم، جمعیت زیادی از سنین متفاوت و اغلب بازنشستگان و سالخوردگان در پارک مرکزی می‌نشینند و اوقات فراغت خود را آنجا سپری می‌کنند و گفتنی هست که چمن این پارک همین یکسال گذشته بازسازی شد و آبیاری آن هم بصورت بارانی می‌باشد و تازه جهت رفاه حال شهروندان و هر رهگذری چندین چشمه سرویس بهداشتی احداث شده که به زودی افتتاح می‌شوند.
در ادامه بگوییم که دو پارک بزرگ شهید دستغیب و پارک جانبازان که ناگفتنی است و همه شاهد هستیم که جمعیت زیادی از این پارک بهره می‌برند و اخیرا پارک جانبازان برخوردار از سرویس بهداشتی شده و به زودی شهروندان می‌تواننند استفاده کنند.
ضمنا همین یکی دو سال اخیر پنج پارک محله‌ای تکمیل شدند من جمله پارک ملت واقع در کوی آزادگان و پارک جنب سالن شهید باهنر و پارک ۶۰۵ قطعه‌ای واقع در کوی گلزار و پارک کوی پاسداران همچنین در منطقه گلزار و پارک بزرگ بلاد شاپور که هم چمن کاری شدند و هم به روش سیستم آبیاری نوین (بارانی) برخوردار شدند.
همچنین چهار پارک واقع در کوی کارکنان دولت و پشت تعاونی مسکن و حاشیه سیل بند واقع در کوی آموزش و پرورش و شاهد و پشت مدرسه پیامبر اعظم (پشت سایپا یدک) در حال اجراست که به زودی به سرانه فضای سبز شهری اضافه خواهند شد.
بیش از ۲۰ پارک محله‌ای و چهار پارک بزرگ یکی وسط شهر و یکی دیگر جانبازان و یکی دیگر جنگلی (دستغیب) و آخری پارک بزرگ بلاد شاپور را داریم که همه از چمن تازه برخوردارند و به روش نوین آبیاری می‌شوند
حالا ممکن است تعداد انگشت شماری از شهروندان باز با وجود اینهمه پارک محله‌ای و عمومی معترض باشند، اما در‌مجموع اگر نظر جمعی شهروندان را بخواهیم اکثریت قریب به اتفاق از پارک‌ها و فضای سبز شهری به مراتب راضی خواهند بود.
 
در پاسخ به جوابیه شهرداری دهدشت، عصر دنا تاکید می کند که تماس های مکرر بمنظور مصاحبه با شهرداری دهدشت و رساندن پیام گلایه مندی شهروندان از وضعیت فضای سبز شهر بی نتیجه بوده است، از سویی جهت تهیه این گزارش از تعداد زیادی شهروند در پارک ها و بوستان های شهر نظرسنجی شد و همگان نسبت به وضعیت فعلی فضای سبز شهر اظهار نارضایتی کردند و اکثریت قریب به اتفاقی که شهرداری دهدشت ادعا می کند، ظاهرا هیچ یک در پارک حضور نداشتند، چرا که در این صورت باید حداقل یک نفر از مصاحبه شوندگان از میزان فضای سبز شهر اظهار رضایت می کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
جهنم بود راضی نیستیم. خیابان علامه امینی(پست قدیم) زمین بزرگی ک برای فضای سبزه چرا درست نمیکنید. یا چون کسی از مدیران اونجا زندگی نمیکنن بفکرش نیستین و چسبیدین به آزادگان و جانبازان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خجالت کشیدنم خوب چیزیه
دهدشت چی داره که فضای سبز داشته باشه،در حوزه خیابونی هم به شدت ضعیفن همه خیابوناش پر از چاله و‌ چولست ،برید بمیرید
یونسیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
والا تا جایی ک ما یادمون میاد ی پارک‌حنگلی داره ک نور اون از فانوسای قدیمی کمتره و هر ۱۰ ثاینه یبار خاموش روشن میشه وسایل بازیشو نگم ک افتضاح و داغون افتادن... از زمانی ک ما خودشناس شدیم تو این شهریم و هیچگونه پیشرفتی از جانب هیچ شهرداری ندیدیم در حد ی رفع مسولیت و سرمایه نابود کن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین