تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه نخست متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان که برای آنان پیامک ارسال شده تا پانزدهم مرداد فرصت دارد، سهم آورده خود را پرداخت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه نخست متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان که برای آنان پیامک ارسال شده تا پانزدهم مرداد فرصت دارد، سهم آورده خود را پرداخت کنند.
پژمان نیک اقبالی افزود: متقاضیانی که پیامک راه و شهرسازی را دریافت کرده اند و پس از مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مدارک خود را تهیه کرده اند نیز باید برای پرداخت سهم آورده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این مبلغ به صورت علی الحساب تعیین شده است و در صورت نیاز به پرداخت سهم آورده از سوی متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: متقاضیان در مدت زمان ذکر شده پس از تشکیل پرونده باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای احداث واحد مسکونی خود پرداخت کنند.
نیک اقبالی در خصوص دیگر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که هنوز پیامک دریافت نکرده اند گفت: این متقاضیان در مراحل بعدی فراخوان می‌شوند.
وی عنوان کرد: براساس برنامه پیش بینی شده قرار است هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی در این طرح احداث شود که ۴۰۰ واحد از این تعداد به صورت واگذاری ۹۹ ساله است.
نیک اقبالی افزود: بیشترین واحد‌های مسکونی پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد به شهر‌های پرجمعیت یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به ترتیب با ۶۳۰، ۴۹۹ و ۲۵۳ واحد مسکونی اختصاص دارد.
مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: متراژ هر واحد مسکونی ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است و بستگی به مراحل تکمیل نقشه و تایید آن دارد.
وی ادامه داد: تسهیلات بانکی هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.
برچسب ها: طرح ملی مسکن،
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین