کد خبر: ۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار:۲۰:۵۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
معاون وزیر اقتصاد و دارایی:
عصر دنا: معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سفته الکترونیک از امروز برای تسهیل پرداخت تسهیلات کرونایی فعال می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سفته الکترونیک از امروز برای تسهیل پرداخت تسهیلات کرونایی فعال می‌شود.

«محمد علی دهقان» روز دوشنبه در مراسم رونمایی از نسخه الکترونیکی و تسهیلات و اعتبارات دیجیتال در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: سفته الکترونیک با هدف تسهیل پرداخت تسهیلات به متقاضیان و در مرحله نخست پرداخت تسهیلات کرونایی از امروز فعال می‌شود.
وی مهمترین عامل کاهش رشد اقتصادی را بحث تامین مالی برشمرد و خاطر نشان ساخت: اگر تنگنا‌های اعتباری چه برای بخش تولید و چه مردم به شیوه‌های نوین کاهش پیدا کند، منجر به تامین مالی آسان و رشد اقتصادی خواهد شد.
دهقان اعتبارات ناکافی و امکان تامین‌نشدن وثیقه‌های مردم به راحتی برای تامین مالی را از مشکلات نظام بانکی برشمرد و گفت: نظام بانکی با هدف کاهش مشکلات اقدام‌هایی برای توسعه الکترونیکی و کاهش هزینه‌ها انجام داده است.
معاون امور اقتصادی وزیر ادامه داد: یکی از این اقدام‌ها انجام قرارداد‌های مبتنی بر سفته از روش الکترونیکی است.
دهقان از همکاری خوب وزارت اقتصاد با این موضوع خبر داد و گفت: از امروز سفته کاغذی جای خود را به سفته الکترونیک خواهد داد تا تسهیل در کار‌ها ایجاد شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.