تاریخ انتشار:۱۲:۰۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: با توجه به گزارشات و مطالبات مردمی در خصوص زیست شبانه، ایجاد مزاحمت برخی اراذل و اوباش در ساعات پایانی شب از طریق رانندگی نامتعارف و انجام حرکات خطرناک ،ایجاد آلودگی صوتی و سلب آسایش عمومی ، این طرح اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی ملک‌حسینی در حاشیه نشستی که جهت هماهنگی و صدور دستورات قضایی با حضور جانشینان فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد ، پلیس راهور و فرماندهی یگان امداد در این دادسرا برگزار شد، گفت: با توجه به گزارشات و مطالبات مردمی در خصوص زیست شبانه، ایجاد مزاحمت برخی اراذل و اوباش در ساعات پایانی شب از طریق رانندگی نامتعارف و انجام حرکات خطرناک ،ایجاد آلودگی صوتی و سلب آسایش عمومی ، این طرح اجرا می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحله نخست طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گام اول، به مدت یک ماه، با نظارت قضات دادسرای مرکز استان، توسط تیم های عملیاتی نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.

ملک حسینی گفت: خودروهای فاقد پلاک یا آنهایی که پلاک‌های مخدوش دارند و با انجام حرکات نامتعارف موجب سلب آسایش عمومی شوند،توقیف و به پارکینگ هدایت خواهند شد.

این مقام قضایی اظهار کرد:رانندگان خودروهای متخلف، به اتهام اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی، تحت پیگرد قرار می گیرند.

سید علی ملک حسینی در پایان گفت: امنیت پایدار خط قرمز دستگاه قضایی بوده و با مخلین نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.