کد خبر: ۱۶۰۰۳
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۴۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۹
دفتر ارتباطات مردمی سید محمد موحد پاسخ داد
عصر دنا: این روز‌ها هواداران و تیم رسانه‌ای تاجگردون در موضوع اعتبارنامه نماینده گچساران وارد فاز جدیدی از تقابل با سایر نماینده‌ها شدند. درخواستی که حامیان تاجگردون خواهان آن می‌باشند یا سیاه است یا سفید؛ یا با تاجگردونی یا علیه تاجگردون!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش «عصر دنا» این روز‌ها هواداران و تیم رسانه‌ای تاجگردون در موضوع اعتبارنامه نماینده گچساران وارد فاز جدیدی از تقابل با سایر نماینده‌ها شدند. درخواستی که حامیان تاجگردون خواهان آن می‌باشند یا سیاه است یا سفید؛ یا با تاجگردونی یا علیه تاجگردون!
حامیان تاجگردون که این روز‌ها نه حمایت مطلق اصلاح طلبان را دارند و نه حمایت حداقلی اصولگرایان، در ابتدای موضوع اعتبارنامه تاجگردون از تمامی اصلاح طلبان استان درخواست حمایت تام کرده بودند که با جواب سرد اکثریت این طیف سرخورده روبرو شدند. البته معدود کسانی از این گروه که از تاجگردون حمایت کرده بودند همیشه مورد انتقاد اکثریت اصلاح طلبان قرار داشتند یکی از این حامیان کسی نبود جز محمود منطقیان نامزد همیشه شکست خورده اصلاحات در کهگیلویه؛ چهره سیاسی که همیشه مورد شدید اصلاحطلبان واقع شده و متهم به طایفه گرایی بوده است.
اما در طیف دیگر سپهر سیاسی استان، هواداران تاجگردون همواره منتظر واکنش مثبت سید محمد موحد نماینده کارکشته کهگیلویه در مجلس به موضوع اعتبارنامه بودند که بیانیه‌های روز‌های اول موحد در ضمن خودش طرفداران تاجگردون را ناامید کرده بود. همین موضع گیری‌های سرد موحد نیز باعث شد که از انتقادات گسترده هواداران تاجگردون در امان نباشد و در روز‌های داغ اعتبارنامه حتی به تقابل تبدیل شده بود. البته هواداران و رسانه‌های تاجگردون با زیرکی سعی در قومی کردن اعتبارنامه داشتند و این موضوع را به کل استان تعمیم دهند که بنظر می‌رسد فقط در سطح شهرستان گچساران و باشت موفق شدند.
بنظر میرسد انتظار حمایت موحد از تاجگردون به چند دلیل انتظار به جایی نباشد. اول اینکه موحد همیشه از طیف اصولگرایان سنتی بوده و هرگز خط فکری خود را تغییر نداده در حالی که تاجگردون در بیشتر زمان‌های کارکرد سیاسی، وابسته به جناح اصلاح طلب با فراز و فرود‌هایی بوده است. البته در این موضوع نمی‌توان با قاطعیت اظهار نظر نمود، زیرا تاجگردون خودش را به اصولگرایان از جمله طیف لاریجانی‌ها نزدیک کرده بود. همچنین قبل از انتخابات مجلس ۹۸ با رد گسترده صلاحیت اصلاح طلبان، تاجگردون سکوت مطلق را در پیش گرفت. همین موضوع هم باعث شد که مجتهدزاده دبیر شورای سیاست گذاری اصلاحطلبان در جمله‌ای ماندنی بگوید: یکی به من بگوید نسبت قوم گرا‌هایی مثل تاجگردون، وکیلی و کاظم جلالی‌ها به اصلاح طلبان چه بود که این‌ها را جزو لیست امید قرار دادند!

دوما سید محمد موحد همواره دست بالا در استان را نمی‌پذیرد و هرگز حاضر نخواهد بود که سایه یک نماینده قدرتر یا هم تراز خودش را بر روی سر خودش ببیند و این رفتار موحد همیشه یکی از دلایل موفقیت ایشان و البته اعتراض برخی از دوستانش بوده که فرصت عرض اندام به آن‌ها را نیز نداده است.

سوما رسانه‌های تاجگردون در ماه‌های گذشته کلیپی از یک دختر کهگیلویه‌ای را به صورت وسیعی پخش کردند که آرزو میکند که "ای کاش تاجگردون نماینده کهگیلویه باشد" موضوعی که به نظر میرسد موحد هرگز حاضر به هضم کردنش نخواهد بود.

حالا با شرایط بوجود آمده، برچسب تاجگردون در اصلاح طلبی و در عملکرد اصولگرایی باعث شد که مشمول ضرب المثل " از اینجا رانده و از آنجا درمانده" شود. حالا طرفداران تاجگردون تمام تلاششان را میکنند که محمد موحد نماینده کهگیلویه را به هر قیمتی مجاب کنند که در صحن علنی مجلس اگر هم حضور نیابد حداقل از محدود ارتباطاتش برای تاثیر گذاری بر روی نماینده‌های حوزه خوزستان جهت رای مثبت به اعتبارنامه استفاده نماید.
به تازگی و با مثبت شدن تست کرونا موحد و عدم حضور در جلسه رای گیری، هواداران تاجگردون موحد را متهم به پنهانکاری کرده و اینکه موحد دوست ندارد اعتبارنامه تاجگردون تایید شود؛ موضوع که با واکنش نماینده کهگیلویه روبرو شده، ولی همین بیانیه نیز "یکی به نعل یکی به میخ کوبیدن" است.
شرح این بیانه به این صورت است:

متن این جوابیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیراً بعد از جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه، فردی از اصحاب رسانه سوالی را به این مضمون که ((با توجه به تایید اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون منتخب مردم شریف گچساران و باشت در شعبه بررسی کننده و کمیسیون تحقیق نظر شما در خصوص اعتبارنامه ایشان چیست؟)) پرسیدند جواب حجت الاسلام موحد نماینده محترم کهگیلویه در آن شرایط و با این سوال حاوی نکات زیر بوده است که متاسفانه اصحاب برخی رسانه‌ها در حرکتی به دور از انصاف، بعضا با اضافاتی تفسیر و تحلیلی اشتباه را در فضای جامعه منتشر نمودند. قاعدتا منظور حجت الاسلام موحد از اینکه بنده تابع نظر مجلس میباشم مبتنی بر اجرای آیین نامه داخلی مجلس می‌باشد که نکات زیررا در بر داشته است ۱- شورای نگهبان صلاحیت آقای تاجگردون، و شعبه بررسی کننده اعتبارنامه ایشان را تایید نمودند از طرفی ۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس به استناد اخطار قانون اساسی یکی از نمایندگان معترض به ارسال پرونده اعتبارنامه ایشان به کمیسیون تحقیق رای دادند و در نهایت نیز اکثریت اعضای کمیسیون تحقیق پس از استماع سخنان معترضین و دفاعیات منتخب محترم و استعلام از دستگاه‌های مربوطه نیز اعتبار نامه ایشان را تایید نموده اند که در چارچوب آئین نامه داخلی مجلس بوده است. متعاقبادر فضای رسانه‌ها این روز‌ها مطالب و موضوعات مختلفی از معترضین و دفاعیاتی از جناب آقای تاجگردون منتشر شده است از آنجایی که نماینده محترم کهگیلویه بزرگ نه عضو شعبه تاییداعتبارنامه بوده اند و نه عضو کمیسیون تحقیق، عقل و منطق ایجاب می‌کند در صورتیکه رئیس مجلس در جلسه علنی اخطار احتمالی معترضین را وارد بداند نمایندگان پس از استماع نظرات و مستندات معترضین و دفاعیات آقای تاجگردون رای و نظر خویش را در صحن علنی مجلس اعلام نمایند تا آنچه خیر و صلاح مردم شریف گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد است اتفاق بیفتد، اما متاسفانه در حرکتی بدور از اخلاق حتی بیماری محرز نماینده مردم کهگیلویه را به روند بررسی اعتبارنامه جناب اقای تاجگردون ارتباط داده اند. انتظار می‌رود اصحاب رسانه با هدف تنویر افکار عمومی و انتشار واقعیات به نحو احسن رسالت خطیر خود را انجام دهند و خدای ناکرده از تحریف مطالب خودداری نموده و اصل امانت داری را رعایت فرمایند.  

دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
بابا حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
حالا انصاف نداشته ات را قاضی کن چه کسی رانده شده . موحد برای حمایت اصولگرایان به نفع تاج صحبت نکرد تا بتواند با حمایت امثتل زاکانی ریاست اصل ۹۰ را بدست بیاورد .اخرش چه شد ؟تاج را از دست داد در کمبسیون هم راهش ندادند .
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
حیف دنا که روی سایتتون گذاشتید
چقدر زود یادتون رفته که تنها نماینده استان که از سانحه هوایی دنا به وزرا و مسئولین معترض شد تاجگردون بود و الان هم فقط داره تقاص اون دفاعیات رو میده
واقعا متاسفم براتون کاش کمی هم سواد رسانه ای داشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آقای موحدازشمابعیده که ازهمچین آدمی حمایت کنیدمامنتظررای منفی شماهستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عصردنا از شدت حسادت نترکی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بله معلومه این آقا هم امانتداری اصحاب رسانه را پیش میکشد . بهتره خجالت بکشید اگر این اصحاب رسانه و
صفحات مجازی نبودند حضرتعالی و همکارانتان مثله
تاجگردون مملکت رو یک جا نابود می کردید
افشین تاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اقای موحد از سالها پیش که همیشه در تقابل انتخاباتی با حاج بهرام تاجگردون همیشه رقیبی شکست خورده بود امروز از وضعیت اعتبارنامه حاج غلام سوء استفاده کرده وخواهان انتقام است .پس امیدی به حمایت این کینه توز نیست .مطمعنم اگر مثل همیشه رای ممتنع نده حتما به اعتبارنامه رای منفی خواهد داد.
bm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تاج از جای دیگه اوضاع خرابه.....اعتاربش از اساس خرابه. با هوچینی هم هیچ کاری درست نمیشه
اصلاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
جناب اقای موحد چندین سال ریشه اصلاحات خشک کرد و یک عده بی عرضه در کهگیلویه که شخصیت اصلاحات ندارند گول حرفها موحد می خورند من بخاطر اینکه می دانم تو تمام رد صلاحیت که نمایندههای اصلاحات در کهگیلویه گرفتن کار تو بود و افسوس می خورم بچه کهگیلویه هست و حرف از اصلاحات کهگیلویه می زنم امیدوارم هرچه زودتر دست کثیف که در انتخابات کهگیلویه و در نابودی اصلاحات کهگیلویه دخالت می کند قطع بشه زنده باد اصلاحات یک خط و یک رنگ و یک سوء. تو با شایسته سالاری انتخاب نشدی موحد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نفاق یعنی همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
باسلام هرکس دنبال منافع حودش است هر جا منافعشان باشد می روند ولی دشمن بیرونی به هیچ کس رحم نمی کند حتی ازجنس خودشان باشید کس از حق ناس طرفداری نمی کند رای مردم محروم حق ناس است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
متاسفانه حاکم بر مجلس چنان سنگین است که نتوانستند بین نمایندگان اصولگرا یک نماینده اصلاح طلب را تحمل نمایند
شرولی
|
Ukraine
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کسانی که درپی حذف تاج گردون بودن ابرو ملت را درجهان بهحراج گذاشتن ظریف رانه بلکه خود راخوار خفیف کردن همان بهتر که تاج در این مجلس درپیت نباشد
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عصر دنا و تاجگردون جواب بدن زمانی که موحد به ناحق رد صلاحیت شد چه کاری و تلاشی کردند برای موحد که حالا انتظار از موحد دارن مگه اون زمان موحد لر و بچه زاگرس نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بلهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
وای از این مجلس عربده کش...از خدا بترسید ...تف بر این دینداری پوشالی
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
وای از این مجلس فریاد زنان پوشالی...از خدا بترسید....تسویه حساب شخصیه نه منافع ملت
غضنفر
|
United Kingdom
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نماینگان ....شدند افتادند به جان هم اقایان شما به خاطر کارهای مهمتری انجا هستید مملکت رها کردید دارید سهم تقسیم میکند دارو دسته درست میکنید خجالت داره والله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
باسلام اگه دنبال دزد است این مجلس اول باید قالیباف و زاکانی بعد موحد را رد میکرد من گچسارانی نیستم ولی عامل عقب ماندگی گهگیلیویه همین اقای موحد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
تاجگردون در قلب تمام لرهاست.او حتی از قالیباف یک سروگردن بالاتر است.ننگ‌ بر پرونده سازان ننگ بر متملقان قوم لر اینها خاین هستند و باید وصلت باهاشون حرام بشه چون خایمال زاده چیزی شبیه زاکانی پست فطرت میشود که خودش خدای دزدی وتقلب است بعد مدعی تاج سرش شده است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.