تاریخ انتشار:۰۸:۵۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: با پیشنهاد سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل و با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران،دو انتصاب جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه فتح منصوب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، بر اساس این حکم سرهنگ مصطفی مثنوی که پیش از این به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه فتح فعالیت میکرد به عنوان جانشین سپاه فتح منصوب شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از دیگر سوابق سرهنگ مثنوی است.
 
گفتنی است طی حکم دیگری از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران و با پیشنهاد فرمانده سپاه فتح، سرهنگ سعید برومند زاده معاون پیشین اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون هماهنگ کننده این سپاه منصوب شد.

گفتنی است سرهنگ برومنده زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه را نیز در کارنامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.