تاریخ انتشار:۱۲:۵۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: فرماندار دنا خواستار تعیین تکلیف بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه شد و گفت: نباید بیش از این مردم را منتظر بگذاریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، عبدالحمید پناهی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دنا با حضور نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیمارستان سی‌سخت در سال‌های گذشته کلنگ زنی شد ولی به دلیل استاندارد‌نبودن مکان پیش بینی شده عملیات اجرایی آغاز نشد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده مشکل محل احداث بیمارستان سی‌سخت برطرف شده است، عنوان کرد: امیدوارم با تعامل مردم و مسئولان شاهد فراهم‌شدن شرایط لازم برای کلنگ زنی بیمارستان پاتاوه باشیم.

پناهی ابراز کرد: 75 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تسریع در روند اجرایی جاده یاسوج-سی سخت و 10 میلیارد ریال برای جاده سی سخت بیاره پیش بینی شده ‌که بدون شک در تسریع روند فعلی این دو پروژه تاثیرگذار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا جمعیت روستایی این شهرستان را 76 درصد عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود در زمینه اجرای طرح هادی روستایی، احداث و بهسازی جاده‌های ارتباطی و گازرسانی به روستاها در این شهرستان توجه ویژه شود.

پناهی بیان کرد: احداث 400 واحد مسکن روستایی نیازمندان سهیمه شهرستان دنا بوده که تاکنون 370 مورد کارشناسی و 250 واحد صدور پروانه شده است که امیدوارم تمامی این سهمیه با تلاش بنیاد مسکن و همکاری دیگر ادارات جذب شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 230 مصوبه در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دنا داشته‌ایم که اجرای این مصوبات و رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی سبب شده وضعیت مطلوبی در بسیاری از شاخص‌ها داشته باشیم.

پناهی از تهیه و توزیع 110 هزار ماسک رایگان در شهرستان دنا خبر داد و افزود: از این تعداد 35 هزار عدد با همکاری و رایزنی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون تامین شد که در مناطق مختلف توزیع شدند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع 9 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان، اظهار داشت: با وجود آتش سوزی‌های متعدد در مناطق جنگلی و مرتعی این شهرستان اما با حضور به موقع مردم و اهالی روستاهای در کمترین زمان ممکن مهار شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.