تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دانشگاه مشکل کمبود، استیجاری بودن، فرسودگی و غیرمقاوم بودن فضای فیزیکی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نوروز هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد پنج فضای فیزیکی دارد که از این تعداد ۲ مورد استیجاری است.

وی افزود: مابقی فضاهای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز امانی و متعلق به اداره کل آموزش و پرورش این استان است.

رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرانه فضای ورزشی در دانشگاه فرهنگیان این استان هم اینک صفر است.

هاشمی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۱ تاکنون در ۲ پردیس فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

وی ابراز داشت: افزون بر یک هزار دانشجوی پسر و دختر در ۲ مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

هاشمی گفت: تعداد اعضای هیأت علمی و نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب ۱۵ و ۷۴ نفر است.

برچسب ها: نوروز هاشمی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین