کد خبر: ۱۵۹۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: ساماندهی زمین‌های شهرک بسیجیان، پرستاران، فرهنگیان و اجرای کمربندی سوم شهر دهدشت راهکار کنترل قیمت مسکن در شهرستان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علیرضا اتابک در نشست با بنگاه‌داارن و مشاوران املاک شهرستان افزایش یک باره قیمت مسکن و اجاره بها را نگران کننده خواند و اظهار داشت: توسعه نامتوازن و نامناسب خدمات موجب افزایش بی رویه قیمت در برخی مناطق شهر دهدشت شده است.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه باید برای حل این مشکلات چاره‌،اندیشی شود ادامه داد: با ارائه خدمات مساوی و توسعه متوازن در مناطق شهری معضلات مسکن برطرف می‌شود.

  اتابک اجرای طرح اقدام ملی را بر قیمت مسکن اثربخش دانست و گفت: برای حل این مشکلات به دستور استاندار کارگروهی در شهرستان تشکیل و برای جانمایی اجرای این طرح زمینی انتخاب خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه در ادامه به برخی راهکار‌های ارائه شده برای بازار مسکن اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی جمعه بازار و بازار روز، تکمیل مسکن مهر شهر دهدشت، تعیین تکلیف زمین‌های شهرک بسیجیان، پرستاران، فرهنگیان و اجرای کمربندی سوم شهر دهدشت از مهمترین راهکار‌های ارائه شده برای رفع مشکلات مسکن در شهر دهدشت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
فقط حرف میزنند ،،خب شروع کنید جدول کشی و اب وبرق برق ببرید برا شارک برستاران ،،بیست ساله فقط حرفمیزنند ،،
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
واقعا باید تاسف خورد از طرحی که بعد از ۳۰سال ( زمینهای پرستاران)هنوز اجرای آن در حد شعار ،،، واقعا مسئولانی که در اجرای این طرح کوتاهی کرده اند اگه از غصه بمیرند رواست،، میدانیم که در این دنیا کسی نیست که شماها را بازخواست بکنه ولی امیدوارم که در آن دنیا خدا ازتان نگذرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین