تاریخ انتشار:۱۶:۳۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۹
باحضور فرمانده سپاه فتح؛
عصر دنا: باحضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد ۷۴ واحد مسکونی به مددجویان و خانوار‌های محروم روستایی و شهری بهمئی واگذار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا،فرمانده سپاه فتح این استان در آیین واگذاری ۷۴ واحد مسکونی به مددجویان روستایی و شهری، در شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، این واحدهای مسکونی به همت سپاه پاسداران برای کمک به خانوارهای کمتر برخوردار احداث، تکمیل و واگذار شده است گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از ۲۵ میلیارد و نهصد میلیون ریال هزینه شده است.

سردار حمید خرمدل افزود: از ابتدای اجرای طرح‌های واگذاری مسکن در این نهاد، ساخت ۶۵۰ واحد مسکونی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۷۴ واحد مسکن محرومان به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شده است و تلاش می‌شود بقیه واحد‌های تا پایان شهریور امسال به نیازمندان تحویل شود.

فرماندار بهمئی هم گفت: امسال بیش از ۱۰۰ نوع خدمت عمرانی در بخش خرید، تعمیر، ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن در این شهرستان انجام شده است.
حکمت الله سنایی افزود: هر واحد مسکونی با هزینه ۴۵۰ میلیون ریال در مساحت ۵۰ مترمربع ساخته می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.