کد خبر: ۱۵۹۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 31 بیمار مبتلا به کووید 19 در پنجمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۶۸ مورد گزارش شده است.
وی بااشاره به اینکه ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: امروز نیز جواب ۲۳۸ نمونه از آزمایشگاه‌های سلولی مولکولی دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و لنده بودند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: از شمار مبتلایان امروز، ١٤ بیمار سابقه سفر به استان‌های مجاور را داشتند.
وی یادآور شد: استان در حال عبور از مرحله خطرناک موج اول می‌باشد و اگر به این موضوع توجه نشود باید منتظر افزایش مرگ و میر‌های جدید در همه اقشار مردم به خصوص در افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای باشیم که این ضرر‌ها و عوارض قابل جبران نمی‌باشند.
دکتر یزدانپناه با بیان اینکه گچساران به وضعیت قرمز نزدیک شده است، خاطر نشان کرد: به ترتیب شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، باشت و بهمئی نیز نسبت به رعایت دستورالعمل جدید اهمیت کمتری به خرج داده اند و در معرض خطر هستند.
وی اذعان داشت: نظارت بیشتر بر فروشگاه‌ها و موسسات اداری و مالی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات، نرفتن سفر به استان‌های مجاور و حتی به شهر‌های مجاور استان، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری، تعطیلی تجمعات و جمع‌های خانوادگی تا عادی شدن اوضاع لازم و ضروری است.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: مشارکت بیشتر هنرمندان، سیاسیون، روحانیون، ورزشکاران، جوانان و دانشگاهیان در اقناع سازی مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کاهش بیماری و گذار از موج کرونا تاثیر فراوانی دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
سلام.به نظر من بایدهمون محدودیت های قبلی راپیش بگیرین تاوضع بدترنشه چون مردم استان خودمون اکثرا مسن هستن وسطح فرهنگشون خیلی کمه اهمیت به این بیماری نمیدن واین نگران کننده هست.با آرزوی موفقیت برای کادردرمانی استان بخصوص پرستاران زحمت کش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
خوب یه هفته تعطیل کنید شاید کمتر شد به خدا ما پوسیدیم تو خونه چند ماهه بیرون نزدیم گناه ما چیه
نامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
یه عده از مسولین علوم پزشکی بجای دادن راهکار کارشون فقط،عکس گرفتن از تحویل دادن گان و ماسکی که با هزینه خیرین دوخته میشه هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
والا همه را مثل قبرستان تعطيل كنيد و احازه خروج اصلا ندهيد يكسري نابود شدند يكسري هم بيخيال و اين افراد بيخيال به فرض محال ماسك هم بزنند درست نميزنن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.