کد خبر: ۱۵۹۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ٢٦ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در٣٠ خرداد ۹۹در بیمارستان‌های استان بستری و تحت درمان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش‌های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ٧٨٧ نفر می‌باشد.

وی ابراز داشت: تاکنون ١٤ هزار و‪١٠٠ تست از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده که مانند دو هفته گذشته درصد موارد مثبت تست‌های گرفته شده در حال افزایش می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب ١٩١ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روز‌های گذشته روندی صعودی داشته است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان گچساران گزارش شده است. درصدی از کسانی که به کووید ١٩ گرفتار شده اند ایمنی در آن‌ها بوجود نمی‌آید و می‌توانند دوباره آلوده به این بیماری شوند و خانواده و اطرافیان خود را نیز دچار این بیماری نمایند.
استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری، شستن مکرر دست ها، عدم مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکزی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌نمایند و عدم پذیرش مهمان از سایر نقاط کشور از مهمترین توصیه‌های دانشگاه به مردم است.

امیدواریم که مردم استان ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی از مسافرت به استان‌های مجاور که در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند و نیز از پذیرش مهمان از سایر نقاط کشور خودداری کرده و سلامت خود و مردم را به خطر نیندازند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دوست بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ضمن تقدیر و تشکر از پرستاران و پزشکان عرصه جهاد با کرونا ، از شما تقاضا داریم یا در خصوص آمار مبتلایان به کرونا صحبتی نشود و اگر می شود، آمار عددی درست داده شود ، نمی دانم اینکه گفته می شود آمار مبتلایان به کرونا روند صعودی دارد یعنی چه ؟ چرا مردم را امین و مستحق دانستن آمار مبتلایان استان و شهرستان نمی دانید ؟؟؟
دوست بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عصر دنا سلام علیکم:
لطفا پیام قبلی درخصوص آمار را ارسال نفرمایید ، بعد از ارسال پیام متوجه آمار در سرفصل خبر شدم .
با تشکر
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چرا تعداد بیماران کوید 19 در گچساران را اعلام نمیکنید؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین