تاریخ انتشار:۱۹:۳۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
در چهلمین سالگرد دفاع مقدس
عصر دنا: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۴۰ مادر و همسر شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در نشست ویدئو کنفرانس با مدنی معاون مشاور وزیر کشور در امور زنان و مجتهدزاده رئیس کمیته مرکزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های امور بانوان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: از چهل نفر از مادران و همسران شهدای استان تجلیل می‌شود.
نادیا صداقت افزود: مادران و زنان این استان در همه عرصه‌های دفاع مقدس شجاعانه تلاش کردند و زحمت کشیدند و اقدامات آن‌ها کمتر از مردان نبود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروزه آرامش و امنیت کشور را مدیون صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم، ادامه داد: بانوان همواره در همه لحظه‌های دفاع مقدس در کنار همسران خود بودند و نیاز است ایثارگری آن‌ها برای الگوسازی نسل آینده ثبت و ضبط شود.
صداقت به برنامه‌های کمیته بانوان دفاع مقدس در سال جاری اشاره کرد و گفت: نشست کمیته زنان و دفاع مقدس با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اعضا تشکیل شد و ۱۲ مصوبه داشت.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و جذب اعتبار از سازمان برنامه و بودجه برای برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت خبر داد و افزود: از ۴۰ نفر از بانوان و همسران شهدا در این همایش تجلیل به عمل می‌آید، ضمن اینکه نمایشگاه مجازی زن و دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گردآوری و تحویل اسامی زنان امدادگر و فعال پشتیبان دفاع مقدس و همچنین کتاب خاطرات زخمی (خاطرات زنان رزمنده) به صدا و سیمای مرکز استان گفت: ۶ دانش‌آموز راوی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با نقش زنان در دفاع مقدس و روایتگری ایثار شناسایی شدند.
صداقت عنوان کرد: تولید اینفوگرافی زنان شهیده استان و پخش در فضای مجازی، انتشار کلیپ‌هایی با موضوع زن و دفاع مقدس در فضای مجازی و تدوین کتاب خاطرات دوتن از بانوان ایثارگر استان توسط حوزه هنری از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین