تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۶۰ روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا؛جواد غلام‌پور  اظهار داشت: 60 روستای این استان با اعتبار هزینه شده 22 میلیارد و 650 میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند که از این میزان اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و 21 میلیارد تومان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

وی یکی از شعارهای وزارت رتباطات و فناوری اطلاعات را «ایران هوشمند، اینده روشن، دسترزسی همگانی » عنوان کرد و افزود: 312 سایت با دربرگیری یک هزار و 34 روستا در تمام استان‌های کشور افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد 60 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

غلام‌پور ابراز کرد: رونمایی از دسترسی یک هزار و 34 روستا به شبکه ملی اطلاعات در راستای تداوم توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 24 خردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، ادامه داد: این جهش جز با پشتوانه مردمی و مهیا ساختن بستر ارتباطی برای ایجاد کسب و کارهای نو از جمله روستائیان محقق نمی‌شود.

غلام‌پور بیان کرد:  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای نیل به اهداف برنامه ششم توسعه در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته، از محل اعتبارات دولتی و خصوصی اقدام به دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت در یک هزار روستای کشور با مجری گری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: روستای شهنیز از توابع شهرستان مارگون به عنوان روستای نمونه برای برگزاری آئین افتتاح بهره مندی 60 روستای استان از شبکه ملی اطلاعات تعیین شده است./ تسنیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین