تاریخ انتشار:۱۴:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویر احمد: تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای محرومیت زدایی در مناطق محروم ستودنی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، استاندار این استان در جلسه مشترک سپاه فتح استان با استاندار و مدیران دستگا‌های اجرایی گفت: طرح‌های عمرانی سپاه فتح استان در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و دور افتاده به توسعه روستایی کمک کرده و باعث افزایش سطح رضایتمندی مردم در این مناطق شده است.
آقای کلانتری آبرسانی به روستا‌ها را از اولویت‌های سپاه در خدمات رسانی دانست و خواستار توسعه بیشتر طرح‌های مشارکتی دستگاه‌های اجرایی با سپاه فتح استان شد.
استاندار با اشاره به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های استان اضافه کرد: ۸۵ درصد کهگیلویه وبویر احمد را منابع طبیعی تشکل می‌دهد و به این منظور اجرای طرح‌های حفاظتی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح، برای صیانت از این عرصه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه فتح استان نیز از اعلام آمادگی مدیران اجرایی استان برای همراهی سپاه فتح در اجرای طرح‌های توسعه‌ای خبر داد و گفت: این همراهی در آینده نزدیک رونق عمرانی و اقتصادی ایجاد می‌کند.
سردار خرمدل با بیان اینکه قرارگاه عمران و آبادانی پارسال ۱۰۰ طرح در ۵ دهستان استان اجرا کرد و امسال هم ادامه این خدمات در ۹ دهستان دیگر ادامه می‌یابد، افزود: با دستور سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتبار خوبی برای گاز رسانی به سه هزار مشترک در مناطق روستایی در دستور کار قرار گرفته است.
ساخت دو هزار چشمه سرویس بهداشتی، احداث مسجد و خانه عالم، تامین هزار و ۵۰۰ جهزیه برای زوج‌های نیازمند و ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه از جمله برنامه‌های در حال اجرا، توسط قرارگاه عمران و آبادانی سپاه فتح استان است.
سردار خرمدل اضافه کرد: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌های کشور اختصاص یافته که برای جذب بخشی از اعتبارات مورد نیاز استان تلاش می‌شود.
وی ادامه داد: سپاه برای توسعه اشتغال هم به ۵ استان کمتر توسعه یافته از جمله کهگیلویه وبویر احمد نگاه ویژه دارد که باید با مشارکت دستگا‌های اجرایی استان زمینه تحقق آن را فراهم کرد.
در این نشست فیلی معاون عمرانی استاندار به شرایط اقتصادی کشور و برنامه‌های دولت اشاره و خواستار مشارکت بیشتر قرارگاه سپاه، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیران مدسه ساز شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم از آمادگی برای اجرای طرح‌های عمرانی مشارکتی با سپاه خبر داد.
سلحشوری گفت: در برخی حوزه‌ها از جمله آب رسانی، فرهنگ و کشاورزی از ظرفیت سپاه فتح استان استفاده می‌شود.
کناری فرماندار بویر نیز گفت: بسیج سازندگی سپاه فتح استان طرح‌های عمرانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا می‌کند.
مقدم شهردار یاسوج هم به بالا بودن نرخ رشد حاشیه نشینی خبر داد و از سپاه برای مشارکت در طرح‌های خدماتی شهرداری دعوت کرد.
در این نشست مبشری مدیر کل کمیته امداد حضرت امام از ساخت ۶۴۹ باب مکسن محرومان با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان خبر داد.
در این جلسه اعضا در باره چگونگی مشارکت با سپاه فتح استان برای پیشبرد اهداف عمرانی گفتگو کردند.
برچسب ها: مناطق محروم ، سپاه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.