تاریخ انتشار:۰۹:۲۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: تاریخ امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری خبر داد و گفت: طبق بخشنامه صادره از سازمان مرکزی با توجه به اینکه هنوز استان ما به مرحله هشدار در همه‌گیری کرونا نرسیده است، امتحانات در فاصله یک ماه از ۲۴ خرداد تا ۲۳ تیر ۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
جانی‌پور افزود: در هر روز چهار نوبت امتحان در ساعت‌های ۸ تا ۱۰، ۱۱ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۱۹ بدون کمترین تراکم و با رعایت فاصله برگزار و کارکنان به‌صورت شیفت‌بندی صبح و عصر در جلسه امتحان حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: بین هر دو امتحان یک ساعت فاصله زمانی وجود دارد و تیم معاونت پزشکی دانشگاه روی ضدعفونی‌کردن قبل و بعد از امتحان و استفاده دانشجویان و کارکنان از ماسک و دستکش نظارت کامل دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سرویس‌های ایاب و ذهاب در ایام امتحانات به‌صورت رفت و برگشت در اختیار دانشجویان قرار دارد و حوزه معاونت دانشجویی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کردن سرویس‌ها نظارت دارد.
جانی‌پور ادامه داد: به دانشجویان غیربومی واحد‌های استان نیز اطلاع‌رسانی شده است تا با ثبت‌نام در سامانه امن طراحی‌شده توسط سازمان مرکزی از مراجعه به واحد محل تحصیل خودداری کرده و در نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به شهر محل سکونت خود به حضور در محل برگزاری امتحان اقدام کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه آزاد اسلامی را پیشتاز آموزش مجازی در کشور دانست و گفت: این دانشگاه توانسته در کمترین زمان به راه‌اندازی سامانه مجازی اقدام کند تا دانشجویان از آموزش برخط استفاده کنند.
وی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای آموزش حضوری مراکز آموزشی به‌وجود آمد، دانشگاه آزاد اسلامی با طراحی و توسعه سامانه آموزش مجازی در زمان مناسب کلاس‌های مجازی را برگزار کرد و سبب شد تا دانشجویان از آموزش عقب نمانند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در ابتدای این کار با توجه به مشکلاتی که در زیرساخت‌ها به‌ویژه در مناطق محروم بوده مشکلاتی برای دانشجویان وجود داشت، ولی آموزش هیچ‌وقت تعطیل نبوده و با همت استادان و حضور دانشجویان برگزاری کلاس‌های مجازی رضایت‌بخش بوده است.
جانی‌پور عنوان کرد: کلاس‌های مجازی در کنار مشکلات، مزایای زیادی برای دانشجویان داشته و توانسته است خیلی از آسیب‌ها را برطرف کند؛ ازجمله مسئله رفت و آمد دانشجویانی که از راه‌های دور به دانشگاه مراجعه می‌کردند و با صرف کمترین هزینه موفق به برگزاری کلاس‌های خود شده‌اند.
وی گفت: قطعاً با استادانی که در آموزش مجازی کم‌کاری کرده‌اند، طبق ضوابط آموزشی برخورد خواهد شد و تلاش می‌کنیم که نواقص این روش برطرف و آمادگی کامل برای برگزاری کلاس‌های مجازی در ترم‌های بعد را در صورت لزوم داشته باشیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.