تاریخ انتشار:۲۱:۲۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد به ۷۶۶ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۰۴ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۱۳ مورد مثبت گزارش شده است.
پرویز یزدانپناه افزود: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۷۶۶ بیمار رسید و مبتلایان شامل دو بیمار مرد در شهرستان گچساران، سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه هستند.
دکتر یزدانپناه اضافه کرد: شش بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و هفت بیمار با مورد مثبت در تماس نبوده اند.
یزدانپناه با اشاره به اینکه از ۷۶۶ بیمار مبتلا به کرونا ۵۸۰ نفر بهبود یافتند، ادامه داد: ۱۶ بیمار هم در بیمارستان‌ها بستری هستند.
متاسفانه با بی اهمیت شمردن بیماری در استان و سهل انگاری در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در پیشگیری از کویید ۱۹، شاهد افزایش شمار مبتلایان در استان هستیم و با ادامه این روند بی شک اتفاقات ناخوشایندی در پیش خواهیم داشت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.