تاریخ انتشار:۰۸:۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: طی حکمی مدیرکل جدید ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، دکتر حمید درخشان نیا معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، طی حکمی داوید صادقی را بعنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان منصوب و از خدمات سیدمحمدعلی تقوی مدیرکل سابق ثبت احوال استان تقدیر کرد.

صادقی پیش از این انتصاب، مدیرکلی ثبت احوال استان هرمزگان، معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استان فارس، معاون اسناد هویتی ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود داشته است.

گفتنی است به دلیل شرایط خاص زمانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوء ویروس کرونا، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید ثبت احوال استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در آینده مراسم رسمی و حضوری تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ثبت احوال استان برگزار می‌شود.

صادقی بعنوان مدیرکل ثبت احوال استان جایگزین سیدمحمدعلی تقوی شد.
برچسب ها: داوید صادقی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.