تاریخ انتشار:۱۰:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: ۳۶ ماه از آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج می‌گذرد و با وجود آمارهای ضد و نقیض مسئولان شرکت آب و فاضلاب در زمینه پیشرفت فیزیکی این پروژه، اما هنوز خبری از بهره‌برداری نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احداث و راه اندازی تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج مردادماه 95 در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب و در اردیبهشت ماه 96 با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

36 ماه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه می‌گذرد اما هنوز خبری از افتتاح و بهره برداری نیست در حالی در روز کلنگ زنی سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل وقت شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد وعده تابستان 96 را برای بهره‌مندی مردم از مزایای پروژه عنوان کرد.

جالب اینجاست سید علی لدنی‌نژاد 29 دی ماه 97 میزان پیشرفت فیزیکی پروژه  تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج را 90 درصد اعلام می‌کند ولی امروز و بعد از 16 ماه فیض الله پاسره پیشرفت پروژه را 55 درصد اعلام کرده است.

وعده پاسره برای بهره برداری از تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج را 55 درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده این پروژه تا 3 ماه دیگر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فیض الله پاسره با اشاره به اینکه این تصفیه خانه به روش ته‌نشینی، میکرواسترینر و فیلتر تحت فشار عمل می‌کند، گفت: سازه‌های تصفیه، کلروفریک و پیش ته نشینی حدود 90 درصد پیشرفت دارد و عملیات محوطه سازی ابنیه، تاسیسات برقی، مکانیکی  و ابزار دقیق این پروژه نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پمپ های بلوئر، کمپرسور و فیلترهای شنی  و میکرواسترینرهای پروژه خریداری شده است، ادامه داد: دستگاه‌های میکرواسترینر از کشور اسپانیا خریداری شده که با رفع محدودیت‌های آمد و شد که در اثر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و برنامه ریزی‌های لازم برای ارسال به ایران انجام گرفته است.

پاسره تصریح کرد: با نصب دستگاه‌های  میکرواسترینر شاهد رشد فیزیکی20 درصدی این پروژه  خواهیم بود و عملیات اجرایی این پروژه تا حدود زیادی به جلو خواهد رفت و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود که در تابستان امسال و تا سه ماه دیگر  این تصفیه خانه تکمیل و وارد مدار بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه 200 لیتر بر ثانیه و در فاز نهایی 300 لیتر بر ثانیه، آب از رودخانه بشار وارد شبکه توزیع آب شهر یاسوج می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.