کد خبر: ۱۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: طی آیینی با حضور مسؤولان از 32 معلم نمونه شهرستانی و استانی در کهگیلویه تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،

در آیینی با حضور امام جمعه و فرماندار و همزمان با مراسم ویدئوکنفرانسی بزرگداشت روز معلم در مناطق آموزش و پرورش استان از 32 معلم برگزیده شهرستان و استانی در دهدشت تجلیل شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با بیان اینکه مقام و جایگاه معلمان همواره می‌بایست در جامعه گرامی داشته شود، اظهار داشت: رشد و بلندگی هر جامعه‌ای در گرو خدمات و زحمات معلمان است.

 

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: امروز اگر ما به رشد و شکوفایی در عرصه‌های گوناگون رسیدیم مرهون و ماحصل تلاش قشر زحمت‌کش معلم برای تربیت نیروی انسانی نخبه است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه آینده جامعه مهدوی در اختیار و به دست معلمان است، تصریح کرد: در تکریم و مدح معلمان همین بس که معلمی شغل انبیا و اولیای الهی است.

 

علیرضا اتابک نیز ضمن پاسداشت هفته معلم از زحمت‌های مدیر آموزش و پرورش در بزرگداشت این هفته با وجود خاص بودن شرایط کشور قدردانی کرد.

فرماندار کهگیلویه گفت: در جامعه اسلامی باید آموزش و پرورش در اولویت باشد و به بعد تربیت اسلامی رسالت یک معلم و جایگاه معلم توجه ویژه شود.

اتابک حفظ کرامت و ارتقای شأن معلمان را لازم خواند و افزود: برای این کار می‌طلبد نگاه حاکمیت به سمت بالا بردن شاخص‌های معلم باشد تا یک معلم محبور نباشد برای امرار معاش شغل دومی انتخاب کند.

علی پورکپور در این آیین با اشاره به پروسه انتخاب معلمان برگزیده در سطح شهرستان و استان گفت: انتخاب برترین‌ها طی سه ماه انجام شد.

 

رئیس آموزش و پرورش منطقه دهدشت افزود: در انتخاب معلمان برتر کمترین حاشیه و اعتراض پیش آمد.

وی افزود: انتخاب معلمانی که طی سال‌های گذشته برتر شهرستانی یا استانی شده بود امسال امکانپذیر نبود و صرفا معلمانی شرکت دارند که قبلا برگزیده نشده بودند.

برچسب ها: تجلیل ، معلم ، کهگیلویه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افق روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدا نشکرت وی معلمل نمونه!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.