تاریخ انتشار:۱۱:۳۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: بکارگیری آن چنانی نیرو در مدیریت تامین اجتماعی از سوژه‌هایی است که مخاطبین خواستار پی‌گیری آن شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در سال‌های اخیر یکی از بزرگترین مشکلاتی که دامنگیر استان کهگیلویه و بویراحمد شد و نام استان از بابت آن آسیب زیادی دید استخدام‌های فله‌ای و طایفه‌ای و فامیلی بود.

استخدام‌هایی که به خصوص در دولت اول تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت و داد همه مردم استان را درآورد و اعتراضات به حدی شد که دستگاه قضایی تمام قد ورود پیدا کرد و احکامی مانند شلاق را برای برخی مدیران استان در آن برهه صادر کرد و خبر آن در شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر کشوری که در معرض دید عمومی است، قرار گرفت.

استخدام‌های فله‌ای و طایفه‌ای از آن جهت در استان کهگیلویه و بویراحمد گناه بزرگ و جرم تقریبا نابخشودنی محسوب می‌شود که این استان در سال های اخیر یکی از بیکارترین استان‌های کشور لقب گرفته است.

جوانانی در استان کهگیلویه و بویراحمد پشت خط استخدام‌ها و بکارگیری‌ها مانده‌اند که بیش از بسیاری استخدام شده‌ها و بکار گرفته‌ها چه از لحاظ علمی و چه در زمینه فقر و نداری استحقاق داشته‌اند.

 بعد از آن که استخدام‌های طایفه‌ای و فله‌ای صدای زیادی در استان به پا کرد و رسانه‌ها نیز تا حدود زیادی به رسالت خود عمل کردند توقع از اصحاب رسانه و مطبوعات بالا رفت و مردم در گوشه و کنار استان هرگونهه فعل و انفعالی را رصد می‌کنند و در همین راستا برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس خواستار پی‌گیری موضوع استخدام‌ها در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند و از مسوولان این مجموعه خواستار پاسخگویی هستند که آیا در چند وقت اخیر بکارگیری در این مجموعه صورت گرفته و اگر چنین بود این افراد چگونه به کار گرفته شده‌‌اند؟

مخاطبان از مسوولان مدیریت درمان درخواست دارند که در صورت بکارگیری نیرو شفاف این موضوع را در رسانه اعلام کرده و نحوه و چگونگی این اقدام را اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار