تاریخ انتشار:۰۸:۰۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از به دام افتادن قاچاقچی لاستیک خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی لاستیک خودرو به ضبط کالا و جزای نقدی به مبلغ سه میلیارد و 300 میلیون ریال محکوم شد.

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 150 حلقه لاستیک خودرو، توسط پلیس آگاهی کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در ادامه گفت: پرونده فوق پس از بررسی مدارک و عدم هر گونه اسناد مثبته گمرکی، تخلف را محرز و متهم به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارجاع شد.

صالحی تصریح کرد: این قاچاقچی لاستیک خودرو، چهار دستگاه ال‌.ای‌.دی همراه خود داشت و ارزش کالاهای مکشوفه طبق استعلام انجام شده از اداره گمرک سه میلیارد و سیصد و هفتاد و سه میلیون ریال اعلام شد که شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان با توجه به اقرار متهم و محرز بودن قاچاق متخلف، علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت جریمه سه میلیارد و سیصد و هفتاد و سه میلیون در حق صندوق دولت محکوم کرد.

برچسب ها: لاستیک خودرو
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.