کد خبر: ۱۵۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد حسن دهپاز، رئیس شورای اسلامی سرفاریاب طی پیامی به پایگاه خبری «عصر دنا» به قبر فروشی در این شهر واکنش نشان داد و نوشت:شایعاتی که در فضای مجازی وجود دارد که شهرداری سرفاریاب اقدام به فروش قبر کرده شایعه‌ای بیش نیست و هدف شهرداری و شورای اسلامی رفاه حال شهروندان است.

در خصوص ساماندهی قبرستان سرفاریاب مصوبه‌ای توسط شورای اسلامی تصویب شد که به تایید کمیته انطباق فرمانداری نیز رسید.

مصوبات شهرداری و شورای اسلامی در این زمینه به شرح زیر است: 1) ساماندهی غسالخانه شهر که چندین سال غیر قابل استفاده بود 2) دفع اب‌های سطحی و احداث جدول3) احداث قبر که فقط هزینه مصالح توسط شهرداری دریافت می‌شود که خانواده‌های بی بضاعت از پرداخت معاف می‌باشند4) نصب سطل زباله

رئیس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از خدمات شهرداری گفت: که مصوبه با موافقت پنج عضو شورا بوده است.

دهپاز در خصوص وضعیت قراداد پیمانکار و واگذاری آن گفت:این ساخت ساز‌ها به صورت برآوردی و هزینه کرد مصالح می‌باشد و خریداری به صورت اختیاری هست.

لازم به ذکر هست این طور به نظر می‌رسد که هدف خیر بوده، اما شهرداری و شورای باتوجه به بافت فرهنگی منطقه وقتی مردم یک حداقل خواسته‌ای دارند باید به آن توجه شود.

به گزارش «عصر دنا» شهرداری و اعضای شورای شهر اگر می‌خواستند در این قبرستان چنین فعالیت های انجام دهند باید به مردم اطلاع می‌دادند و حداقل وارث واقفین را مطلع می‌کردند که چنین کنش و واکنش‌هایی را به دنبال نداشته باشد و در ساماندهی دیوار و درب کار می‌کردند رضایت بخش‌تر بود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
باتشکر از مدیرمسوول عصردنا و شورای اسلامی وشهرداری سرفاریاب...این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه بسیار کار درست و به جایی بوده و اینکه فرمودین باید به مردم اطلاع داده میشد .کجای مصوبه ای قرار شده کل مردم اطلاع پیدا کنن برای یک مصوبه..مگه شورای اسلامی نه یعنی نماینده های مردم مگه مردم رای ندادن که تصمیم به جاشون بگیرن ....این گفته ی شما به نظر من درست نبود و تا جایی که ما سراغ داریم اعتراض ها همیشه بوده عده ای بر حسب غرض و عده ای هم بر اساس دلسوزی ..و اگه درسطح کلان کشوری هم.فکر کنی همیشه عده ای ناراضی هستند چه معقولانه وچه مغرضانه....مجددا از خبرنگار و مسوول عصردنا تشکر ویژه دارم همچنین دست مریزاد به شهردار وشورای شهر میگوییم به خاطر این کار خداپسندانه ..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار