تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: در بخشی از این حکم آمده است؛ شایسته است با بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی متعهد و متخصص نسبت به انجام ماموریت های سازمانی اقدام شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 طی حکمی از سوی فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد امین محمدی گوهرگان به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد.

به گزارش عصر دنا، در حکم صادر شده خطاب به وی آمده است:

جناب آقای مهندس امین محمدی گوهرگان

با سلام

احتراما با عنایت به مراتب و شایستگی و سوابق مفید جنابعالی و حسب اختیارات اینجانب بر اساس ماده ۱۹ اساسنامه شرکت آب و فاضلاب استان به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب می‌شوید.

شایسته است با بهره گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی متعهد و متخصص نسبت به انجام ماموریت‌های سازمانی اقدام شود.

امید است با توکل به خداوند متعال، رعایت تقوا و درایت کامل نسبت به مسئولیت مهمی که برعهده جنابعالی واگذار می‌گردد موفق باشید.
سرپرست آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.