تاریخ انتشار:۰۷:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: برگزاری هر نوع تجمع در کهگیلویه و بویراحمد خلاف قانون است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
استاندار در سی و هشتمین نشست مبارزه با کرونا با بیان اینکه اگر قرار است فعالیت اقتصادی داشته باشیم باید الزامات بهداشتی را رعایت کنیم گفت:همه‌ واحد‌های اقتصادی که مجوز بازگشایی برای آنها صادر شده است باید در سامانه وزارت بهداشت اطلاعات خود را ثبت و دستورالعمل ها را حتما رعایت کنند.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ زیادی در استان توصیه ها و دستورالعمل ها رعایت نمی کنند افزود: برای مثال تجمعات عروسی و تشییع جنازه‌ها هنوز در برخی مناطق استان برگزار می شود و این بی توجهی ها منجر به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان می شود و در صورت تکرار چنین مراسم هایی مطابق با قانون برخورد می کنیم.
استاندار با اشاره به اینکه موضوعی در کشور مهمتر از مسئله‌ کرونا وجود ندارد اضافه کرد: برخی مدیران معاونان خود را به جلسات می فرستند این در حالی است که خود در استان حضور دارند.
وی اضافه کرد: کالا‌های اساسی ماه مبارک رمضان وارد استان شد و برای حفظ سلامت مردم اولویت توزیع با فروشگاه‌های اینترنتی است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان کرونا ۲۴۷تن و فوتی ها هشت تن است گفت: دو مورد فوتیِ مشکوک به کرونا هم داریم که نتیجه‌ آن به زودی اعلام می شود.
یزدان پناه افزود: تاکنون ۲۵هزار نفر از واحد‌های صنفی در سامانه وزارت بهداشت اطلاعات خود را ثبت کردند که پیش بینی می شود این رقم به ۳۰هزار واحد برسد.
یزدان پناه گفت: پیش بینی می شود تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یابد.
بانشی معاون بهداشتی و درمانی علوم پزشکی استان هم با اشاره به اینکه پیک و اوج مبتلایان به کرونا در استان ۱۵فروردین بود گفت: به دلیل بی توجهی مردم به دستوالعمل ها و توصیه ها ممکن است این پیک نیز دوباره تکرار شود.
بانشی افزود: مردم باید مراقب باشند چرا که اگر در مقابل کرونا هوشیارانه عمل نکنیم دیگر این نیرو‌های تازه نفس کادر درمان را نخواهیم داشت.
زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: ۸۱۶روستا در استان دسترسی به اینترنت ندارند همچنین در مجموع ۱۵هزار دانش آموز در حاشیه‌ شهر‌ها هم تمکن مالی ندارند.
برچسب ها: حسین کلانتری
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.