تاریخ انتشار:۱۷:۳۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: نشست معتمدان و ریش سفیدان بهمئی با هدف مقابله با کرونا ویروس در شهرستان بهمئی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرماندار بهمئی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا ویروس گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به این ویروس در شهرستان‌های همجوار و مشاهده برگزاری مراسم ختم و عزاداری‌ها با تجمع زیاد مردم از معتمدین دعوت و این نشست برگزار شد.
حکمت اله سنایی افزود: در این نشست مقرر شد تا روحانیون و معتمدان محلی در صورت نیاز با خانوده‌های متوفی و عزادار برای برگزاری مراسم با کمترین تعداد شرکت کننده، رایزنی و تبادل نظر کنند.
امام جمعه شهر لیکک هم با اشاره به ضرورت توجه به معنویات گفت: این ویروس نشان داد که قدرت بشر در مقابل اراده و مشیت الهی ناچیز بوده و باید مردم در برابر این عظمت سر تعظیم فرود بیاورند و تسلیم ذات اقدس الهی شوند.
حجه الاسلام و المسلمین افروغی بیان کرد: مردم باید به توصیه‌های متخصصان عمل و از هر گونه تجمع خصوصاً در مراسم ختم و عروسی به جد خودداری کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.