تاریخ انتشار:۱۱:۵۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: زمین‌خواری، رود خواری و کوه خواری در سال‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک معضل بزرگ اجتماعی تبدیل شده که بدون شک روزانه شاهد افزایش آن هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حاشیه رود بشار از تبر تیز و بی رحم زمین‌خوارن در امان نمانده تا جایی که با هدف تصرف با دور زدن قانون چند سالی اقدام به کشت گندم و جو دیم کرده تا بعد از چندین سال ادعای مالکیت عرفی کنند.

در کنار حاشیه رود بشار در کیلومتر 15 جاده یاسوج -اصفهان در نزدیکی منطقه تلگاه عده‌ای اقدام به کاشت گندم در بین درختان بلوط کرده و حتی با تبر به جان درختان بلوط افتاده‌اند تا کم کم منطقه مورد نظر را از پوشش جنگلی صاف کنند و در آینده بتوانند به مطامع خود برسند.

غلام‌حسین حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: این موضوع را به جد در دستور کار قرار می‌دهم و بدون کمترین ملاحضه‌ای در صورت اثبات زمین خواری و قطع درختان در گذشته تاکنون به جد برخورد می‌کنیم.

ا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.