کد خبر: ۱۵۵۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۲۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: مشکلی که الان وجود دارد نزدیک دو هفته است که آزمایشگاه شیراز جواب آزمایشات این شهرستان را هنوز تحویل نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سهراب صیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد؛ گفت: تا الان ۱۵مورد مثبت قطعی کرونا در این شهرستان به ثبت رسیده است، اما مشکلی که الان وجود دارد نزدیک دو هفته است که آزمایشگاه شیراز جواب آزمایشات این شهرستان را هنوز تحویل نداده است.

وی افزود: به هرحال ما باید پاسخگوی مردم باشیم و توقع داریم که این امر از سوی متولیان امرپیگیری شود و جواب آزمایشات هرچه سریع‌تر به دست مردم برسد چرا که برخی‌ها در این خصوص همچنان بلاتکلیف هستند.


صیدی اظهار داشت: اگرچه جواب آزمایشات کرونا تا دو هفته پیش به طور مرتب انجام می‌شد، اما در این مدت نیز نمونه‌هایی که به شیراز فرستادیم تحویل ندادندکه برخی از متولیان امر عنوان کردند که هزینه آزمایشات پرداخت نشده و جواب آزمایشات معطل این قضیه مانده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: این درحالی است که چند روز گذشته هزینه مورد نظر از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شده است و آزمایشگاه امروز و فردا می‌کنند، اما با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شده است که فردا به طور کامل جواب آزمایشات داده شود.

فرماندار گچساران گفت:این موضوع را با دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیر شدیم، به هرحال این موضوع هم نگرانی ایجاد کرده است و برخی‌ها در یک عالم برزخ مانده اند، لازم است که جواب آزمایشات هرچه زودتر داده شود و این حق طبیعی مردم است و بحث کشتارگاه مرغ هم باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

فرماندار گچساران افزود: بنابراین آزمایشگاه استان هم در این خصوص راه اندازی شده است که می‌تواند این مشکلات را به خوبی مرتفع کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سی سخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
کدوم آزمایشگاه می باشد لطفا نام ببرید . حداقل مجازات اشان به آتش کشیدن خودش با آزمایشگاه ایشان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
مردم الان فکر میکنند همه چیز تموم شده همه اومدن به خیابون . باید سریعا مردم به قرنطینه برگردند تا این افتضاح جدید سریعا حل شود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
مگه این استان جزء این کشوره؟؟
کشاورزشوشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
اقای دکتر صیدی اومدی حرف راست وشفاف بزنی فوری یزدانپناه عذرت راخواست وجانشین برایت انتخاب کرد بدان حرف حق جایگاهی ندارد دراین دانشگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.