تاریخ انتشار:۱۵:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی استان مطرح کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
یکی از موضوعاتی که در شرایط حاضر سبب به وجود آوردن جو روانی اشتباه در جامعه می‌شود شایعات فضای مجازی بوده، در همین ارتباط وقتی در این فضا شنیده شد سهمیه بندی بنزین اجرا می‌شود، عده‌ای با حضور در پمپ بنزین‌ها درصدد سوخت رسانی به خودرو‌های خود بوده، که همین موضوع سبب صف‌های طولانی در برخی از پمپ بنزین‌های استان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فراورده‌ای نفتی استان در گفتگو با بویرخبر گفت: اطلاعات کامل و تکمیلی در خصوص فرآورده‌های نفتی از طریق وزیر نفت و همچنین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شده و خواهد شد، و سایت شرکت ملی فرآورده‌های نفتی اطلاعات لازم را در خصوص سهمیه بندی، کارت سوخت را ارائه می‌دهد و مردم استان می‌توانند به این سابت‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: با استناد به صحبت‌های وزیر نفت می‌توان گفت سهمیه بندی بنزین در دسنور کار بوده، اما هنوز تصمیم نهایی در خصوص قیمت بنزین و میزان سهمیه بندی تعیین و تکلیف نشده است، و هرگونه شایعات در خارج از این مسائل را نباید به آن اعتماد کرد.

لطف اله مسعودی در پایان عنون کرد: مردم استان به هیچ گونه شایعه در فضای مجازی در خصوص قیمت بنزین توجه نکرده و و به جو روانی ایجاد شده در این فضا بی اعتنا باشند، از طرفی اطلاعات لازم را از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.