تاریخ انتشار:۱۵:۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در هفدهمین روز از فروردین ماه در استان شناسایی شده است که ۴ نفر از شهرستان بویراحمد و ۳ نفر از شهرستان باشت بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در هفدهمین روز از فروردین ماه در استان شناسایی شده است که ۴ نفر از شهرستان بویراحمد و ۳ نفر از شهرستان باشت بوده است. این تعداد مبتلا از ۱۹۲ نمونه آزمایش گرفته شده از بیماران به دست آمده است و آمار کل استان به 188 بیمار کرونایی رسیده است.
 
دکتر پرویز یزدانپناه عنوان کرد: از این تعداد مبتلایان جدید، ۶ بیمار از خوشه‌های قبلی و یک بیمار از خوشه جدید شناسایی شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم حتی الامکان در خانه بمانند و فقط جهت خرید‌های ضروری از خانه خارج شوند و با پرهیز از شرکت در دور همی‌ها و مهمانی‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت از مردم می‌خواهیم در صورت علامت‌دار شدن با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته و فقط در صورت لزوم و با راهنمایی کارشناسان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

دکتر یزدانپناه بیان کرد: باید جان همه انسان‌ها برایمان مهم باشد. پس با تردد‌های غیرضرور و حضور در مناطق روستایی و عشایری جان کسی را به خطر نیندازیم.

وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند، زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می‌توانند ناقل باشند.

دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین