تاریخ انتشار:۰۵:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: با توجه به وضعیت قرمز در شهرستان دنا از فردا کلیه ورود و خروج ها به شدت کنترل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به علت وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا از فردا در شهرستان دنا تمامی رفت و آمدها به شدت کنترل می گردد.

سرهنگ رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا در گفت و گو با فارس گفت:برای حفظ سلامتی همه همشهریان عزیز و به علت وضعیت قرمز بیماری کرونا  طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد و از فردا روز یکشنبه ورود و خروج کلیه افراد ساکنین یاسوج و شهر سی سخت و روستاهای اطراف به شدت کنترل می می گردد  و کسانی که به هر نحوی از این قانون سرپیچی نمایند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد و خودروی آنها متحمل جریمه و به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: کشاورزان برای حفظ سلامتی خود و شهروندان کارهای مربوط به باغداری و کشاورزی و مربوط به ساخت وساز را تعطیل کنند و در ۷ روز آینده ،تمامی کارمندان دولتی باید از فرمانداری شهرستان دنا یا اداره مربوطه کارت یا نامه حق تردد داشته باشد  در غیر این صورت ورود و خروج ممنوع و درصورت عایت نکردن خودروی آنها توقیف به مدت یکماه و مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی می گردد .

وی گفت: وظیفه ما محافظت از جان و زندگی شماست خواهشمندیم بهداشت فردی را رعایت و با اجرای فاصله گیری اجتماعی و ماندن در خانه، زنجیره این ویروس خطرناک را با امید به خدا قطع کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.