تاریخ انتشار:۲۱:۴۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی جشنواره رسانه ای با موضوع ویروس کرونا برگزار می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره با هدف تبیین فداکاری‌ها و جانفشانی‌های پرسنل درمانی استان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند برگزار می‌شود.
مصطفی فرخیانی افزود: این جشنواره در بخش‌های گزارش، مقاله، خبر و کلیپ خبری با موضوع های امید بخشی به جامعه، آگاهی بخشی عمومی، فرهنگ سازی بهداشت عمومی و ایثار و جانفشانی  کادر درمانی استان برگزار می شود.
وی نحوه ارسال آثار را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۷۱۴۵۴۲۸۹اعلام و بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ فروردین ماه و داوری آن ۲۲ فروردین ماه است.
آقای فرخیانی ادامه داد: فراخوان این جشنواره از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.