تاریخ انتشار:۱۳:۳۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی فرازو نشیب های متعددی را تجربه کرده است که نقش محوری کسبه وبازار در آن هویداست .از زمانی که به فرمان مجتهدزمان و حمایت معتمدین بازار مردم قلیان ها را‌ شکسته و استعمارپیر را به زانو دراوردند اصناف مرکز ثقل تحولات اجتماعی بوده اند .نتایج آزمونهای متعدداصناف درادوار تاریخی با افتخار عجین بوده است .
اکنون و در تکرار تاریخ و یک ازمون بزرگ دیگر کسبه بازار ، اتاق های اصناف و اتحادیه های سراسراستان که پس از شیوع و گسترش ویروس نامیمون کرونا در کنار استاندار محترم ، خدوم و محبوب استان ، معاونین محترم ایشان ، مدیران دستگاههای اجرایی استان بویژه جهادگران عرصه سلامت اعم از پزشکان پرستاران ، ....با محوریت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و تیم زیر مجموعه آن دانشگاه و همچنین تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و علمای بزرگ استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و همچنین نماینده محترم در مجلس خبرگان رهبری به صورت خودجوش برای اجرای مطلوب پویش در خانه بمانیم مبادرت به تعطیلی کسب و کار خود نموده اند تا ضمن تضمین سلامت خود و خانواده های خویش زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و خانمان سوز فراهم گردد و از طرفی پایانی باشد به رنج ها و درد های پزشکان و پرستارانی که حدود یک ماه است که آرزوی دیدن فرزندان ، پدر ، مادر و سایر اعضاء خانواده محترمشان به دلشان مانده است.
حال بازار استان با کسبه ای بالغ بر ۳۰هزار واحد صنفی در سراسر استان در آستانه روز جمهوری اسلامی ، روزتحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وروز طبیعت براستمرار همراهی و تعامل وهم افزایی خود با دولت محترم وبرای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و اجرای بهینه فاصله گذاری اجتماعی بر استمرار تعطیلی محل کسب و کار خود و حضور در منازل تاکید و ابرام نموده ودر کنار دولت محترم و استاندار فهیم و بزرگوار استان از قاطبه مردم با فرهنگ و با اصالت استان تقاضا دارد تا با عدم خروج از منازل زمینه تفوق و پیروزی بر این ویروس منحوس را هموار و مهیا سازند. در خاتمه مجموعه سازمانهای صنفی استان با آگاهی از حسن توجه استاندار معزز استان به مشکلات بازار و تمکین به اجرای دستورالعملهای وپروتکلهای بهداشتی، امیدواری کامل دارد مجموعه مدیران استانی اهتمام جدی به رفع آسیب های کسب و کار در راستای دستور العمل های کشوری را در دستور کاری خود قرار دهند .
به امید ایرانی آباد و سرافراز و پر رونق در سال جهش تولید و شکست همیشگی ویروس منحوس کرونا

کسبه ، روسای اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار