تاریخ انتشار:۱۴:۴۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۵۵ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه‌های تشخیصی، ۱۶ مورد جدید شناسایی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا یازدهمین روز فروردین/ ۱۶ مورد جدید کرونایی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۵۵ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه‌های تشخیصی، ۱۶ مورد جدید شناسایی شده است.
 
دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد: در بویراحمد ۹ بیمار، در کهگیلویه ۵ بیمار و در چرام ۲ بیمار شناسایی و شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان به ۱۴۰ بیمار رسیده شده است.

وی ابراز داشت: تمام بیماران جدید وابستگی فامیلی با بیماران قبلی داشته اند و هیچ مورد خوشه جدید بیماری دیده نشده است.
این نشان می‌دهد که بیماریابی فعال‌تر شده و تعداد نمونه‌ها کافی بوده است و باید از همه همکاران پرتلاشم در این راه تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: روند ابتلا به کرونا در جهان و نیز ایران سیر صعودی بالایی دارد در همین راستا از مردم عاجزانه تقاضا داریم در تعطیلات چند روز آینده جز در مواردی که ضرورت بالایی دارند از منزل خارج نشود و در خانه بمانند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی در پایان بیان کرد: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار