تاریخ انتشار:۲۰:۴۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: پل ارتباطی دو روستای پای پره و رودسمه بخش دیشموک بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه تخریب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پل ارتباطی دو روستای رودسمه و پای پره بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه تخریب شده است.

روستاهای رودسمه و پای پره از توابع بخش دیشموک دارای بیش از 80 خانوار در منطقه مرزی کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان قرار دارندکه با اولین بارش باران به علت طغیان رودخانه پل ارتباطی تخریب و مردم تا چند روز پس از بارندگی با مشکل تردد مواجه می شوند.

به گزارش فارس تاکنون چندین بار مسئولان ذی ربط و مسئولین محلی بخش دیشموک قول ایجاد یک پل مقاوم و استاندارد با توجه به عرض رودخانه و میزان طغیان آب برای مردم دو روستای پای پره و رودسمه داده اند اما تاکنون چنین وعده‌ای محقق نشده و مردم همچنان منتظر عمل کردن وعده مسئولان هستند.

گفتنی است به علت طغیان رودخانه زنان،کودکان و افراد کهنسال امکان تردد از رودخانه خروشان سمه را ندارند و برخی از جوانان جهت خرید مایحتاج زندگی به ناچار به آب می زنند تا مایحتاج زندگی را خریداری و یا بیماران خود را به مرکز بهداشتی درمانی برسانند.

وضعیت راه ارتباطی روستاهای رودسمه و پای پره در حالی است که روستای بهاره و پای میل از توابع بخش صیدون استان خوزستان که اصالتا" نسبت فامیلی نزدیک با مردم دو روستای پای پره و رودسمه دارند از راه ارتباطی آسفالته برخوردارند و این تفاوت به فاصله کمتر از یک کیلومتر است.

به گزارش فارس می طلبد که مسئولین محلی بخش دیشموک ، شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات راه ارتباطی روستاهای پای پره و رود سمه را مرتفع کنند.

قابل ذکر است پل مذکور فقط چند تا لوله بتنی است که با اولین طغیان رودخانه تخریب می شود

 

برچسب ها: دیشموک
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.