تاریخ انتشار:۱۶:۰۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: دشتک سی سخت که محل جولان مسافران و باعث نگرانی اهالی شهر سی سخت شده بود توسط دادستانی دنا بسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به دلیل ورود بیش از حد مسافران و اهالی شهر سی‌سخت به منطقه گردشگری دشتک و ابراز نگرانی مردم از این موضوع دادستان دنا دستور بسته شدن تمامی راه‌های فرعی در این منطقه گردشگری را به شهرداری صادر کرد. 

منطقه گردشگری دشتک سی‌سخت منطقه ای زیباست که در این فصل با رویش گیاهانی همچون تره کوهی، قارچ و کنگر باعث شده برخی مردم بدون در نظر گرفتن سلامتی خود و دیگر همشهریان اقدام به عزیمت به این منطقه  کنند.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و ملزم شدن مردم به ماندن در خانه و نگرانی‌های به وجود آمده، دادستان شهرستان  دنا دستور خاک‌ریزی و انسداد تمام مسیرهای منتهی به این منطقه را صادر کرد و با همکاری شهرداری شهر سی‌سخت این اقدام عملی شد.

غریب پور دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: برپایی مجالس عروسی و عزا در سطح شهرستان دنا فعلا برچیده شده و حضور در گلزار شهداء و آرامستان نیز به همین منوال است.

غریب پور در ادامه گفت: در ورودی‌های شهر سی سخت هیچ مسافر و فرد غیر بومی حق ورود به شهر را ندارد و برگردانده می‌شود و همچنین هر کسی نسبت به عبور و مرور اتباع خارجی اقدام کند مجرم شناخته می شود و خودروی به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.