تاریخ انتشار:۱۸:۵۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه گفت: در راستای کنترل چرخه انتقال کرونا مصوباتی در شورای سلامت شکل گرفت و لازم‌الاجراست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نخستین نشست اضطراری شورای سلامت در سال جدید امروز با حضور فرماندار و اعضای شورای تأمین در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

محمدطاهر طیب‌زادگان در این نشست اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح کشور و به تبع آن در استان و شهرستان ما چهارمین جلسه اضطراری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با فوریت این بیماری به ریاست فرماندار شهرستان و  حضور ادارات عضو در دهدشت برگزار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به غیر از واحدهای نانوایی، قصابی و میوه فروشی‌ها صنوف تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل و سوپرمارکتی‌ها نیز به انتخاب اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت نوبتی در نقاط مختلف شهر خدمات ارائه خواهند داد.

وی گفت: پست غربالگری بیماری کرونا در ورودی شهرستان از سمت بهبهان همچنان با تشدید شرایط کنترلی ادامه خواهد داشت و علاوه بر مسیر ورودی شهرستان، خروج خودوها نیز کنترل می‌شود.

طیب‌زادگان با بیان اینکه شهرداری موطف به تعطیلی آرامستان‌ها شد، افزود:  خاکسپاری فوتی‌های احتمالی محدودیت لازم با نظارت متولیان امر اعمال شود.

طیب زادگان بیان داشت: تعطیلی کلیه تالارهای عروسی، دفاتر پیشخوان، پلیس بعلاوه ۱۰، دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و همچنین تاکید مجدد بر تعطیلی کلیه اماکن زیارتی و سیاحتی تا ۱۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول در پایان ضمن تاکید بر این مهم که کلیه تصمیمات امروز شورای سلامت شهرستان با نظارت مستمر رئیس و دبیر شورا و حضور مراجع انتظامی و قضایی از یکم فرودین ماه لازم‌الاجرا است، افزود: جمع‌آوری سد معابر، دکه‌ها و دستفروشی‌ها و همچنین ادامه تعطیلی بازار روز دهدشت و بازارهای شب و کلیه فروشگاه‌های زنجیره ای مانند رفاه، افق کورش و اتکا با نظارت قوی‌تر و سرعت بیشتر از یکم  لغایت ۱۵ فرودین ماه جاری از مصوبات مورد تاکید در جلسه امروز شورای سلامت شهرستان کهگیلویه است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.