تاریخ انتشار:۲۱:۴۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان گفت: متاسفانه تست ابتلای یکی از بیماران فوت شده در کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مثبت اعلام شد افتاد.
دکتر پرویز یزدانپناه افزود: این بیمار که مردی 68 ساله بود از چند روز پیش برای انجام عمل جراحی به بیمارستان امام سجاد یاسوج مراجعه و بستری شد.
وی گفت: متاسفانه حال این بیمار رو به وخامت رفت و با وجود اقدامات پزشکی درگذشت.
وی ادامه داد: پس از درگذشت این بیمار از او تست کرونا گرفته و به تهران ارسال شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکا استان افزود: تست این بیمار امروز مثبت اعلام شد.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه شیب ابتلا به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تصاعدی درحال افزایش است به عموم مردم هشدار داد در صورت رعایت نکردن و بی توجهی به تذکرات و هشدارهای بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن این بیماری تا چند ماه آینده هم میهمان استان باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تست 60 بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شده افزود: به تمامی بستگان و نزدیکان این افراد اعلام شده برای انجام تست کرونا ملزم به مراجعه به مراکز درمانی هستند
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.