تاریخ انتشار:۱۹:۵۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد پیوست و مبلغ ۶ میلیارد ریال برای خرید و توزیع تجهیزات موردنیاز کادرهای درمانی استان و همچنین اقشار ضعیف جامعه هزینه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پرویز یزدان پناه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به برخی محرومیت‌ها و کمبودها در استان، در روزهای اخیر این اتاق در یاسوج اقدام به خرید اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمان و اقشار آسیب پذیر کرد.

وی افزود: این اقلام شامل دستگاه‌های مانیتور علائم حیاتی B۹البرز، پایه دستگاه مانیتور علائم حیاتی، اکسی متر، لباس پرستاری ویژه کادر درمان و پرستاران، دستکش معاینه لاتکس، دستکش جراحی لاتکس، ماسک ایزوله ویژه کادر درمان، ژل ۵۰۰ و ۲۰۰ سی سی ضدعفونی دست، اسپری الکل و مایع ضدعفونی است.

بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا ظرف شبانه روز گذشته تاکنون با ۱۵ نفر افزایش به ۶۰ مورد رسید.

ظرف روز های گذشته تاکنون نمونه های موارد مشکوک به کرونا به تهران و شیراز ارسال شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مورد جدید مثبت اعلام شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.