تاریخ انتشار:۰۱:۰۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان در تازه ترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

• با درود و وقت بخير خدمت سرورانِ گرامی ؛

در روزهایِ پايانی سال ، افتخارِ حضور در خيريه نورآورانِ سلامت را بمدّت شش روز ، در منطقه ای محروم واقع در استانِ زيبای كهگلويه و بويراحمد داشتيم.
اگرچه كه بايد بدليل شيوع بيماری كرونا ، اين سفر لغو ميشد ولی بدلايلی ، اين امر امكان پذير نبود . همه ی ما ، توسط بهورزان عزيز كنترل شديم و به لطف خدا ، كرونا نداشتيم .

محل استقرار ما ، شهرِ " لِنده " ، با جمعیتی قریب به ۳۲۰۰ خانوار بود . شهری، با مردمانی بسیار بافرهنگ ، نجیب و دوست داشتنی ، که برخی از آنان به سختی اِمرارِ معاش میکنند.

امّا ؛ شيرين ترين و لذّت بخش ترين خاطره من از اين سفر ؛ عملِ چشم مادر سرزمينم ، بانوي ١٠٣ ساله ای بود كه در حدود ١٥ سال ، ديدِ طبيعیِ چشمانش را بدليلِ بيماری آب مرواریدِ چشم ، از دست داده بود و به لطف خداوند توانستيم بينايی را به چشمانِ اين مادرِ عزيز برگردانيم .

در انتها ؛ بر خود لازم ميدانم تا از تلاشِ تمامی عزيزانی كه جان بركف در بيمارستانها و مراكزِ درمانی ، در اين بُرهه ی حسّاس از هيچ تلاشی دريغ نميكنند ، صميمانه تشكّر كنم و بگويم كه ملّت عزيزِ ايران و آيندگان ، شما را خواهند ستود .

روایت وزیر سابق بهداشت از نجات زنی در کهگیلویه و بویراحمد که ۱۵سال نابینا بود

روایت وزیر سابق بهداشت از نجات زنی در کهگیلویه و بویراحمد که ۱۵سال نابینا بود

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.