کد خبر: ۱۵۳۴۶
تاریخ انتشار:۲۲:۲۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: دبیرکل کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک‌های خصوصی از 25 اسفند 98 تا 16فروردین 99 کلیه شعب بانک‌ها به صورت شیفتی و با 50درصد ظرفیت در ایام غیرتعطیل به ارائه خدمات می‌پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدرضا جمشیدی دبیرکل کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لحاظ حفظ سلامت مشتریان و کارکنان پرتلاش بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی ارائه خدمات بانکی با  توجه به هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی به شرح زیر خواهد بود.

از تاریخ 25 اسفند 98 تا 16 فروردین 99 کلیه بانک‌ها به صورت شیفتی و با 50 درصد ظرفیت در ایام غیرتعطیل به ارائه خدمات می‌پردازند. ساعت کار در این ایام برای همکاران بانک از 8 صبح تا 13:30 دقیقه عصر و مشتریان از ساعت 8:30 تا ساعت 13 عصر خواهد بود.

حسب نیاز و تشخیص بانکها در بازه ایام تعطیل فوق‌الذکر شعب به صورت کشیک و با حداکثر در سقف 50 درصد تعداد شعب کشیک سال قبل و با حداقل پرسنل یعنی یک سوم نیروی شعبه به ارائه خدمت می‌پردازند.

در ایام تعطیل و کشیک برای همکاران بانک‌ها از ساعت 8:30 الی 13 و برای مشتریان از 9 صبح تا 12:30 دقیقه خواهد بود.

همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی فیزیکی پول نقد و وجوه سقف کارت هدیه قابل افزایش تا 20 میلیون ریال است. پرداختی وجوه نقد به وسیله خودپردازها در سقف‌ها قبلی قابل اعمال خواهد بود حداکثر وجه نقد قابل دریافت 5 میلیون ریال است بانک‌ها مؤظفند سازوکار تأمین نقدینگی را رأساً و بدون وقفه انجام دهند.

همچنین برای کاهش مراجعات مردم و در راستای خدمت‌رسانی به مشمولان بخش‌نامه‌های بانک مرکزی و به ویژه بخش‌نامه 15 اسفند 98 که دارای مواعد خاصی است بانک‌ها نسبت به پذیرش تلفنی یا از طریق سایت خود اقدام نمایند.

در این حال حضور مشتریان تا تاریخ 23 فروردین 99 در شعب لزومی نداشته و بدهی سررسید شده مشمول، شامل جریمه نخواهد شد. در صورت نیاز به تغییر تاریخ فوق متعاقباً اطلاعیه‌ خاص منتشر خواهد شد.

در بندی دیگری آمده است ضروری است برای جلوگیری از توقف واردات و صادرات کشور و انجام سایر تعاملات خارجی و مبادلات واحدهای ارزی، ستادی و اجرایی شعب مربوطه را تجهیز و عملیاتی فرمایند.

حوزه‌های فناوری اطلاعات مالی و پشتیبانی کشیک ترتیبی اتخاذ خواهند فرمود تا کشیک مورد نیاز برای ارائه خدمات 24 ساعته الکترونیک و سایر خدمات ضروری برقرار باشد. 

در ضمن در هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا در صورتی که نیاز به تغییر و اصلاحی در ساعات و شرایط کاری باشد متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اطلاعیه کانون بانکهای خصوصی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین