کد خبر: ۱۵۳۴۵
تاریخ انتشار:۲۲:۲۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد، گفت: تعهد شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه ساخت سازه و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بود که از این حیث عملیات ساخت تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمد میر جلیلی پیرامون آخرین وضعیت ساخت سازه بیمارستان کرونا در یزد گفت: تعهد شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه ساخت سازه و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بود که از این حیث عملیات ساخت تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری یزد افزود: اخیراً بحث تجهیز سازه مطرح‌شده که علی‌رغم اینکه تأسیسات زیر بنایی سازه آماده بهره‌برداری است اما در خصوص تأمین تأسیسات برقی نظیر کولرگازی و ... با توجه به تعطیلی بانک‌ها و مراکز فروش این تأسیسات با مشکل روبرو شدیم.

میر جلیلی ابراز امیدواری کرد:تا چند روز آینده با در نظر گرفتن تمهیداتی خاص از سوی مسئولان بتوانیم کالاهای موردنیازمان را تأمین کرده و این سازه بیمارستانی را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد در بخش دیگری از سخنانش از اجرای فاز دوم ضدعفونی گسترده شهر یزد در روز دوشنبه خبر داد و گفت: در فاز اول که به همت ۱۵۰ نفر از بسیجیان و طلاب شهر یزد و با حضور بیش از ۴۰ نفر از نیروهای آتش‌نشانی صورت گرفت تمامی معابر شهری و محلات، ضدعفونی و گندزدایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: البته ضدعفونی شهر امروز و فردا نیز همچون روزهای گذشته در بخش‌هایی از شهر انجام خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.