کد خبر: ۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار:۲۲:۱۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، که بر اساسدستورالعمل بیماران کرونا مثبت در قرنطینه به سر می‌برد در پیامی صوتی ضمن معرفی دکتر همایون امینی به عنوان جانشین خود گفت: تا زمان بهبودی کامل، از دور بر امور دانشگاه نظارت خواهم کرد.

در این پیام صوتی خطاب به دانشگاهیان علوم پزشکی تهران یادآور شد: حال من خوب است و کاملاً به امور دانشگاه اشراف دارم. از خانواده‌هایتان برای تحمل این شرایط قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت من به طرف نرمال شدن پیش رفته است و یک مقدار تغییرات در آزمایش‌های خونی داشته‌ام که آن نیز در حال برطرف شدن است. با توجه به اینکه باید پروتکل وزارت بهداشت را در مورد قرنطینه اجرا کنم به خاطر حفظ سلامت همکاران مجبورم چند روزی دور از محیطباشم. همه امور که باید در جریان قرار گیرم را در جریان قرار می‌گیرم.

کریمی در این پیام تاکید کرد: از همه همکاران که در خط مقدم از جان مایه گذاشته‌اند تقاضا دارم با روال سابق به خدمت ادامه دهند. امیدوارم پس از اجازه کامل از سوی متخصصان، از قرنطینه خارج شوم و در روند خدمت رسانی قرار گیرم.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهبود وضعیت و کاهش مشکلات خدمت رسانی ادامه یابد و از همکاران خود بابت خدمات بی شائبه‌ای که در این روزهای سخت پیش رو دارند قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: فکر می‌کنم با همتی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران سراغ دارم امروز روزی است که ثابت کنیم که در یک دانشگاه با پیشینه کهن از پس این مشکلات برخواهیم آمد.

 کریمی همچنین در حکمی دکتر همایون امینی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوان جانشین رئیس دانشگاه معرفی کرده است.

در این حکم آمده است: با توجه به شرایط خاص ناشی از اپیدمی کرونا و لزوم حفظ و ارتقاء آمادگی کامل مجموعه دانشگاه برای ارائه خدمات مورد نیاز به مردم و ضرورت اعمال پروتکل‌های جداسازی (isolation) برای اینجانب و همچنین تجارب و اشراف جنابعالی به دانشگاه، به عنوان جانشینرئیس دانشگاه تعیین می‌شوید.

اینجانب نیز به صورت مجازی و تلفنی در جریان امور قرار دارم و در صورتضرورت دستورات لازم را صادر خواهم کرد. انتظار می‌رود همه مدیران و واحدهای دانشگاه همچون گذشته با همه توان و ظرفیت به خدمت‌رسانی با اولویت بیماران مبتلا به کووید 19 ادامه دهند.

برچسب ها: عباسعلی کریمی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.