تاریخ انتشار:۲۱:۵۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نوعدوست این استان در جشن نیکوکاری امسال ۲۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به نیازمندان استان کمک کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قباد مبشری اظهار داشت: این میزان کمک مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان استان در ۲ قالب نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی افزود: سه میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال از کمک مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان این استان نقدی و ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مابقی نیز غیرنقدی و شامل پوشاک، سبد غذایی و انواع لوازم خانه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمان برگزاری جشن نیکوکاری امسال در کشور و این استان روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس و برای حفظ سلامت مردم به ‌صورت غیرحضوری و پرداخت الکترونیکی برگزار شد.

مبشری عنوان کرد: شعار جشن نیکوکاری امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل «عید را به خانه ‌های نیازمندان ببریم» بوده است.

وی ابراز داشت: کمک ‌های جمع ‌آوری ‌شده در جشن نیکوکاری امسال در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اولویت ‌بندی بین افراد و خانوارهای نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان توزیع خواهد شد. 

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.